Nieznajomy Mieciu Opublikowano 17 Sierpnia Opublikowano 17 Sierpnia (edytowane) Czy ktoś może odczytac mu logi i powiedzieć czy przeplywka i turbo są sprawne? iScanner: making your documents better than they are! ISCANNER.COM iScanner is the #1 document scanning assistant for facilitating online document management... Edytowane 17 Sierpnia przez Nieznajomy Mieciu
marcin19883 Opublikowano 17 Sierpnia Opublikowano 17 Sierpnia (edytowane) Filtr powietrza dawno wymieniany? MAF nie jest źle, ale jakby powietrze słabo zaciągał. Trzeba go rozebrać i sprawdzić stan zabrudzenia filtra i MAF. Ewentualnie wyczyścić, wymienić filtr. Tylko ostrożnie. Co do turbo, to wężyki podciśnienia do sprawdzenia, czy jest szczelność, bo wrażenie jakby podciśnienie uciekało i słabo gruszka reagowała i zrób test tej gruszki na vcds, czy pracuje w pełnym zakresie od otwarcia do zamknięcia. To tak na chłopski rozum, bo specjalistą nie jestem. Najpierw sprawdzamy podstawowe rzeczy, niż od razu wymiana czegokolwiek i potem płacz, że dalej nie działa. Ja ostatnio właśnie miałem pęknięcia wężyków i też mi turbo szalało. Pomimo, że ok 2 lata temu wymieniałem przewody. Już myślałem, że geometria zapieczona, ale działa jak ta lala. Podciśnienie to ważna sprawa Edytowane 17 Sierpnia przez marcin19883
Nieznajomy Mieciu Opublikowano 18 Sierpnia Autor Opublikowano 18 Sierpnia Filtr powietrza zmieniałem około 3tys temu nawet chyba nie. I pękło mi turbo w pół. Zmieniłem na regenerowane oraz wymieniłem intercooler bo miałem dziurawy i od tej wymiany tych rzeczy nie da się jeździć poprawnie. Wężyki sprawdzone ,zrobiłem logi . Podczas robienia logow doszedłem do 4tys około i po odpuszczeniu gazu zaś odcięło turbo ,przeladowanie było. Gorba granicą przekroczona 0575
marcin19883 Opublikowano 18 Sierpnia Opublikowano 18 Sierpnia (edytowane) @Nieznajomy Mieciu Sprawdź czy gruszka trzyma ciśnienie, zrób test sztangi. Jeśli podciśnienienie trzyma, geometria niezapieczona(regenerowane turbo, więc jest jak nowa?), gruszka szczelna, to źle ci wyregulowali sztange lub zaworek n75 coś przerywa. Obstawiam o ile wszystko inne działa, to regulacja sztangi, bo zaworek n75 możesz podmienić z tym od egr. Najpierw gruszka. Potem reszta. Edytowane 18 Sierpnia przez marcin19883
Nieznajomy Mieciu Opublikowano 22 Sierpnia Autor Opublikowano 22 Sierpnia Sztanga pracuje jak należy, zaworek daje cisnienie . Po idlaczeniu przeplywki auto się zbiera jak trzeba ale przeladowuje ciągle. Dziś patrzyłem multimetrem to brak 5v na 4 pinie oraz 4+3 brak 5 v. Tyle że u mnie kotka mierzona od prostej krawędzi pin 1 . Zrobiłem logi z odłączona przeplywka log bez przeplywki.CSV
Nieznajomy Mieciu Opublikowano 22 Sierpnia Autor Opublikowano 22 Sierpnia A jak podepnę przeplywke to obcina o połowę dawki przeplywomierza
marcin19883 Opublikowano 22 Sierpnia Opublikowano 22 Sierpnia @Nieznajomy Mieciu Sprawdzałeś MAF czy jest zalepiony brudem itp? Nie cała przepływka z obudową, tylko sam MAF. Tylko tam są specjalne torxy z dziurką.
Nieznajomy Mieciu Opublikowano 23 Sierpnia Autor Opublikowano 23 Sierpnia W zasadzie tego nie robiłem, próbowałem odrecic zardzewiałe śrubki to się obrabiały. Tyle że wymieniłem 4 przeolywki i każda po podpieciu robi ten sam problem więc nie sądzę że tu leży problem ;/ ;( Ale jutro sprawdzę jeszcze raz. Zamówiłem uzywke jeszcze zaworku n75 na podmiankę oraz kolejna przeolywke dla pewności. Już mi ręce opadają. Nie wiem gdzie szukać. Jak odłączam pięknie śmiga ale jak podłącze przeolywke to nie jedzie ,słaby strasznie się robi .
Nieznajomy Mieciu Opublikowano 23 Sierpnia Autor Opublikowano 23 Sierpnia A tu dodaje loga bez przeolywki . Wartości są takie jakie powinny być
marcin19883 Opublikowano 23 Sierpnia Opublikowano 23 Sierpnia 1 godzinę temu, Nieznajomy Mieciu napisał(a): Zamówiłem uzywke jeszcze zaworku n75 A mogłeś podmienić z zaworem od EGR, to chyba to samo.
Nieznajomy Mieciu Opublikowano 24 Sierpnia Autor Opublikowano 24 Sierpnia Hmm.. To ten n75 jest koło lampy z przodu ? A n18 jest niedaleko filtra kabinowego ?
marcin19883 Opublikowano 24 Sierpnia Opublikowano 24 Sierpnia (edytowane) @Nieznajomy Mieciu n75 i n18 są obok siebie u mnie, pod filtrem powietrza, jak zdemontujesz, bo musisz, ale jak u ciebie jest to nie powiem, bo nie wiem. Wiem tylko, że tak samo wyglądają. Edytowane 24 Sierpnia przez marcin19883
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się