Petroholic Opublikowano 1 Września Opublikowano 1 Września Mój DPF się kończy. Plan prosty - kastracja całej ekologii ale tu pojawia się pytanie... Jakiej średnicy downpipe? Dostępny jest 2,5" lub 2,75" lub 3"... Cenowo różnice są marginalne - kwestia wyboru. Auto A4B8 Allroad CCWA na razie seria ale w planach chips na ~300KM, wydech zostaje seria, IC na razie też... Jakie za i przeciw większych/mniejszych? Prawdopodobnie DP będzie stąd : opcja z osłoną termiczną Downpipe A4 B8 / A5 2.7 TDI / 3.0 TDI - BaqExhaust BAQ-GARAGE.PL Element łączący turbo z dalszą częścią układu wydechowego. Montowany jest zamiast katalizatora/filtra DPF. Pozwala odetchnąć turbinie, która znacznie szybciej reaguje po jego montażu. PS Przekopałem forum i znalazłem mnóstwo wzmianek odnośnie średnicy DP do 1.8t ale nic do diesla Tuner twierdzi bierz 3" nie zaszkodzi. A jak kiedys bedzie apetyt na wiecej mocy to bedzie zapas na srednicy... Wiec jesli nie bedzie negatywnego odzewu gdzies do konca weekendu to wjezdza DP 3" Troche sie zastanawiam czy nie za bardzo rozprezy wydech za turbina ale czy to ma znaczenie w TDI?
Hugo Opublikowano 6 Września Opublikowano 6 Września Ja pakowałem do 1.9TDI DP 3" i śmigało elegancko 🙌
Petroholic Opublikowano 6 Września Autor Opublikowano 6 Września Niestety do 3.0 nie przewiduje się większych niż 3 cale Myślę, że i tak przepływ będzie milion razy większy niż przez kata i DPF... 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się