nreal0 Opublikowano 10 Września Opublikowano 10 Września Dzień dobry drodzy forumowicze. Bolid: Audi A4 B6 Sedan 2.5 TDI BAU Quattro, Tiptronic GBG 5HP-19 Mierzę się od jakiejś chwili z wymianą uszczelniacza flanszy zdawczej torsena. Mam już wszystkie uszczelniania, zdemontowałem tylną część wydechu, odkręciłem wał, obniżyłem katalizatory (nie widziałem innej opcji na minięcie się wału z flanszą) i podczas próby odkręcenia śruby centralnej pomimo wrzuconego parkingu zaobserwowałem swobodne kręcenie się mechanizmu. Na upartego może i bym wcisnął tam udarowy klucz elektryczny, ale jak potem z dokręceniem tej śruby (jeśli macie moment z jakim należy ją dokręcić, to nie pogardzę), skoro flansza się obraca, a po obejrzeniu obudowy nie znalazłem żadnego miejsca na blokadę. Ogólnie jest chyba mało informacji na temat tej wymiany, bo mimo moich długich poszukiwań tu na forum, a także poza nim ich ilość jest raczej zdawkowa. Z pozostałych informacji które udało mi się wygrzebać, to jest moment dokręcania śrub wału - 55Nm, ale czy musi być zachowana kolejność i jaka ona ewentualnie jest? nie wiem. Nie pogardzę też momentem dokręcenia podpory wału bo ją poluzowałem. Pozdrawiam i proszę o poradę. fotografia przedstawiająca powódź olejową: zatrzymanie na etapie: ogólnie to robota na jedno popołudnie gdyby nie perypetie z brakiem informacji i faktami o których dowiaduje się po odkręceniu ;DD
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się