Liisek90 Posted October 6, 2024 Posted October 6, 2024 Cześć wszystkim Posiadam A5 po lifcie z B&O. Użytkuje auto od przeszło 3 miesięcy i mam swoje podsumowanie dla B&O: 1. Dziury w paśmie - mam wrażanie że system został zaprojektowany z pominięciem środkowych partii pasma oraz "dolnej" części góry. 2. Sub w kole zapasowym... jest coś co dudni i gra na 2/10. Nie ma ani ciśnienia ani przyjemnych wibracji na fotelu. Zasadniczo, zastanawiam się czy powodem, w moim odczuciu wybitnie średnio grającego systemu jest konstrukcja auta - bez ramkowe szyby? - czy też sam system B&O jest tak średnio dobrany przez inżynierów. Użytkowałem w poprzednim aucie Bowers&Wilkins (Volvo XC60) i z ogromną przykrością stwierdzam że B&O gra przy B&W jak chińskie radyjko -.- Tutaj pojawiają się następujące kwestie: 1. Auto zostanie wygłuszone - komplet drzwi p/t, bagażnik oraz pewnie nadkola bo i tak już auto pójdzie w odstawkę na kilka dni 2. Ewidentnie jest potrzeba wymiany głośników w przednich drzwiach - zarówno kickery jak i średnie pasmo - a także środkowego głośnika w desce rozdzielczej. 3. Sub z koła dojazdowego pójdzie w boczek - aukcja poniżej allegro.pl ALLEGRO.PL Przechodząc do sedna, pytania do Was: 1. Czy ktoś podłączał się z aftermarketowymi głośnikami(Kickery i Midrange) pod oryginalny wzmacniacz B&O - jeśli tak to z jakim mocami RMS sobie radzi ? 2. Jakie zestawy dobrze współgrają z B&O - chodzi mi o przenoszenie relatywnie szerokiego pasma a nie wybiórczych partii częstotliwości ? 3. Jakaś ciekawa alternatywa dla głośnika w desce rozdzielczej ? 4. Podłączenie monoblocka pod nowego Suba do B&O - czy ktoś przerabiał ten temat ? 5. Jakie głośniki sprawdzają się z perspektywy Waszych doświadczeń. Zaznaczam to tylko moja prywatna opinia, odnośnie B&O - bez gówno burzy proszę Pozdrawiam Wszystkich
tymon373 Posted February 9 Posted February 9 W dniu 6.10.2024 o 14:46, Liisek90 napisał(a): Cześć wszystkim Posiadam A5 po lifcie z B&O. Użytkuje auto od przeszło 3 miesięcy i mam swoje podsumowanie dla B&O: 1. Dziury w paśmie - mam wrażanie że system został zaprojektowany z pominięciem środkowych partii pasma oraz "dolnej" części góry. 2. Sub w kole zapasowym... jest coś co dudni i gra na 2/10. Nie ma ani ciśnienia ani przyjemnych wibracji na fotelu. Zasadniczo, zastanawiam się czy powodem, w moim odczuciu wybitnie średnio grającego systemu jest konstrukcja auta - bez ramkowe szyby? - czy też sam system B&O jest tak średnio dobrany przez inżynierów. Użytkowałem w poprzednim aucie Bowers&Wilkins (Volvo XC60) i z ogromną przykrością stwierdzam że B&O gra przy B&W jak chińskie radyjko -.- Tutaj pojawiają się następujące kwestie: 1. Auto zostanie wygłuszone - komplet drzwi p/t, bagażnik oraz pewnie nadkola bo i tak już auto pójdzie w odstawkę na kilka dni 2. Ewidentnie jest potrzeba wymiany głośników w przednich drzwiach - zarówno kickery jak i średnie pasmo - a także środkowego głośnika w desce rozdzielczej. 3. Sub z koła dojazdowego pójdzie w boczek - aukcja poniżej allegro.pl ALLEGRO.PL Przechodząc do sedna, pytania do Was: 1. Czy ktoś podłączał się z aftermarketowymi głośnikami(Kickery i Midrange) pod oryginalny wzmacniacz B&O - jeśli tak to z jakim mocami RMS sobie radzi ? 2. Jakie zestawy dobrze współgrają z B&O - chodzi mi o przenoszenie relatywnie szerokiego pasma a nie wybiórczych partii częstotliwości ? 3. Jakaś ciekawa alternatywa dla głośnika w desce rozdzielczej ? 4. Podłączenie monoblocka pod nowego Suba do B&O - czy ktoś przerabiał ten temat ? 5. Jakie głośniki sprawdzają się z perspektywy Waszych doświadczeń. Zaznaczam to tylko moja prywatna opinia, odnośnie B&O - bez gówno burzy proszę Pozdrawiam Wszystkich Siemka jak to wygląda po twoich modyfikacjach, szczególnie chodzi mi o przeniesienie suba w boczek
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now