Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak błędu EGR w Audi A4 B8 2.0 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć, mam zagwozdke dlaczego auto nie miało żadnego błędu związanego z EGR mimo pełnego zamknięciai zanagarowania i w 50% nie drożności chłodnicy. Pacjent 2.0 cjcd 2014 rok. Rzekomo pobór oleju litr na około tysiąc km. Auto jeździ jak trzeba jedyny objaw podkapcanie na zimnym na biało gryzący zapach. Brak zapachu chloru z wydechu mimo wyprania DPF. Głowica po remoncie EGR wymieniony. Prawdopodobnie leży dół silnika jednak nurtuje mnie pytanie dlaczego zero błędów. Najlepsze jest to że przebieg 160tys. W dolocie oleju tyle co kot napłakał. Jednak przed remontem głowicy kolektor zaklejony w 20% kanały i zawory w głowicy to samo.

IMG20241229113432.jpg

IMG20241229113412.jpg

IMG20241228160933.jpg

IMG20241228160925.jpg

IMG20241227145154.jpg

Edytowane przez xYOSHIx
Opublikowano

ktoś mieszał przy sofcie

Opublikowano (edytowane)
W dniu 29.01.2025 o 11:58, Dev napisał(a):

ktoś mieszał przy sofcie

 Przeszło mi to przez myśl. Rozwiń to co napisałeś czy chodzi o zmiane softu aby ukryć błędy? Jak to naprawić wgrać oryginalny soft sterownika silnika?

Jeszcze jedna wartość mnie zastanawia Temp. na wyjściu z chłodnicy wartość wymagana 90stopni chyba tak nie powinno być prawda? Planuje sam pojeździć 500km i sprawdzić ten pobór oleju aby być pewien remontu dołu silnika.

 

 

 

 

Edit:

Zrobiłem dziś pomiar sprężania wyszło na wszystkich cylindrach 25-26 bar, z olejem 31-32

Korekty wtryskiwaczy 

1 0.2

2 0.3

3 -0.8

4 1.2

Edytowane przez xYOSHIx
Opublikowano (edytowane)

Troche się wyjaśniło z tym softem, przejrzałem książke serwisową przy przebiegu 60tys km akcja 23Q7 więc to wiele wyjaśnia co do zanagarowania całego układu dolotowego i podkapcania w zimne temperatury. Przejechałem też trochę kilometrów i okazuje się że wskazania poziomu oleju na MMI nijak się mają do rzeczywistości. Poziom różny zależnie od sytuacji. wahania nawet o pół wskaźnika. Co dalej? Zaleje Oczyszczacz wtryskiwaczy z LM, zobaczymy czy korekty się poprawią(jeżeli nie wtryski pojadą do regeneracji) a później zmiana mapy na tą sprzed akcji z lekkim podniesieniem mocy aby zejść ze spalaniem. Do tego zmiana mapy skrzyni multitronic aby pracowała na wyższych obrotach bo w tej chwili skrzynia zamula silnik.

 

Mam jedną prośbę nie mogę znaleźć w tym silniku kąta synchronizacji wałka rozrządu. Niby ustawiłem rozrząd na blokadach po obróceniu wałem pasowały a spalanie na jałowym 1-1.1l.

Edytowane przez xYOSHIx

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...