xYOSHIx Opublikowano 28 Stycznia Opublikowano 28 Stycznia (edytowane) Cześć, mam zagwozdke dlaczego auto nie miało żadnego błędu związanego z EGR mimo pełnego zamknięciai zanagarowania i w 50% nie drożności chłodnicy. Pacjent 2.0 cjcd 2014 rok. Rzekomo pobór oleju litr na około tysiąc km. Auto jeździ jak trzeba jedyny objaw podkapcanie na zimnym na biało gryzący zapach. Brak zapachu chloru z wydechu mimo wyprania DPF. Głowica po remoncie EGR wymieniony. Prawdopodobnie leży dół silnika jednak nurtuje mnie pytanie dlaczego zero błędów. Najlepsze jest to że przebieg 160tys. W dolocie oleju tyle co kot napłakał. Jednak przed remontem głowicy kolektor zaklejony w 20% kanały i zawory w głowicy to samo. Edytowane 28 Stycznia przez xYOSHIx
xYOSHIx Opublikowano 29 Stycznia Autor Opublikowano 29 Stycznia (edytowane) W dniu 29.01.2025 o 11:58, Dev napisał(a): ktoś mieszał przy sofcie Przeszło mi to przez myśl. Rozwiń to co napisałeś czy chodzi o zmiane softu aby ukryć błędy? Jak to naprawić wgrać oryginalny soft sterownika silnika? Jeszcze jedna wartość mnie zastanawia Temp. na wyjściu z chłodnicy wartość wymagana 90stopni chyba tak nie powinno być prawda? Planuje sam pojeździć 500km i sprawdzić ten pobór oleju aby być pewien remontu dołu silnika. Edit: Zrobiłem dziś pomiar sprężania wyszło na wszystkich cylindrach 25-26 bar, z olejem 31-32 Korekty wtryskiwaczy 1 0.2 2 0.3 3 -0.8 4 1.2 Edytowane 31 Stycznia przez xYOSHIx
xYOSHIx Opublikowano 4 Lutego Autor Opublikowano 4 Lutego (edytowane) Troche się wyjaśniło z tym softem, przejrzałem książke serwisową przy przebiegu 60tys km akcja 23Q7 więc to wiele wyjaśnia co do zanagarowania całego układu dolotowego i podkapcania w zimne temperatury. Przejechałem też trochę kilometrów i okazuje się że wskazania poziomu oleju na MMI nijak się mają do rzeczywistości. Poziom różny zależnie od sytuacji. wahania nawet o pół wskaźnika. Co dalej? Zaleje Oczyszczacz wtryskiwaczy z LM, zobaczymy czy korekty się poprawią(jeżeli nie wtryski pojadą do regeneracji) a później zmiana mapy na tą sprzed akcji z lekkim podniesieniem mocy aby zejść ze spalaniem. Do tego zmiana mapy skrzyni multitronic aby pracowała na wyższych obrotach bo w tej chwili skrzynia zamula silnik. Mam jedną prośbę nie mogę znaleźć w tym silniku kąta synchronizacji wałka rozrządu. Niby ustawiłem rozrząd na blokadach po obróceniu wałem pasowały a spalanie na jałowym 1-1.1l. Edytowane 4 Lutego przez xYOSHIx
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się