rafalthebest55 Opublikowano 11 Kwietnia Opublikowano 11 Kwietnia (edytowane) Witam serdecznie, Od długiego czasu borykam się z drganiami na postoju, na biegu jałowym, silnika które są przenoszone na cały samochód. Silnik generuję pełną moc (sprawdzany na hamowni), Błędów na VCDS nie ma żadnych, wysokie ciśnienie trzyma książkowo czyli jak zadane jest 250000 hPa to wahania są do 5000hPa czyli (250 bar i wahania +- 5bar), to nie jest problem związany z regulatorem na listwie bo też został wymieniony na Bosch, odpowietrzony i zrobiona adaptacja. Wtryski były rok temu wyciągane w Nadarzynie w Bosch Diesel System Podkowiński i fakt dwa były w dolnej tolerancji ale nie lały, dwa były ok. DPF wypala się co 550km wiec raczej nie leją. Poduszki (lemforder) jak i całe kompletne sprzęgło było robione 50tys km temu ale nawet po wymianie nie było poprawy. Poduszka skrzyni biegów też wymieniona. Wieszaki tłumika też wymienione. EGR jak i przepustnice czyszczę co roku. Membrana odmy wymieniona na ORI. Co najdziwniejsze to, że podczas procedury wypalania DPF silnik pracuje aksamitnie płynnie. Jak są mrozy i poniżej zera to wibrację są mocniej odczuwalne. Gdy temperatura na zewnątrz dochodzi tak do 20 stopni to jest lepiej. Ale jak już są upały po 30 stopni to drży niemiłosiernie, gałka zmiany biegów drży i po tłumiku nawet widać jak lata. Przeszukałem całe te forum jak i na FB grupy i 3 osoby miały ten problem, ale sobie z tym nie poradziły. Pomóżcie, co to może byc? Od czego zacząć? Pozdrawiam Edytowane 12 Kwietnia przez rafalthebest55
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się