BartiC98 Opublikowano 28 Maja Opublikowano 28 Maja witam,pare dni temu przy dynamicznym przyśpieszeniu auto straciło moc i zaczęła mrygać kontrolka świec żarowych,po zgaszeniu wszystko wróciło do normy,jednak przy kolejnym dynamicznym przyspieszeniu stało się to samo...niedawno został wyłączony i zaślepiony EGR i DPF jeśli to ma znaczenie,kod silnika cjca a4 b8 2013r liczę na pomoc i pozdrawiam PS; turbo było regenerowane pół roku temu,jakies 10 tys km temu Log-WAUZZZ8K2DA246441-267740km-166365mi.txt
Ricopat Opublikowano 5 Czerwca Opublikowano 5 Czerwca Spróbuj bezpieczniki posprawdzać, mialem podobnie i wina była bezpiecznika
BartiC98 Opublikowano 8 Czerwca Autor Opublikowano 8 Czerwca Niestety po sprawdzeniu bezpieczników nie znalazłem niczego podejrzanego...ostatnio zauważyłem niestety zwiększone zużycie oleju i kopcenie po odpaleniu dosyć mocne ,auto ewidentnie spala olej ...przy ostrzejszej jeździe objawy te się nasilają tj wyskakuje mrugająca kontrolka świec żarowych ,ogranicza moc i kopci...
gdajaca Opublikowano Niedziela o 14:56 Opublikowano Niedziela o 14:56 (edytowane) No i co dalej w tym temacie???? Pytam bo mam to samo. Kurczę no, ludzie zaczynacie temat a nie kończycie. Tak się nie robi. Edytowane Niedziela o 22:32 przez gdajaca
BartiC98 Opublikowano Wtorek o 08:51 Autor Opublikowano Wtorek o 08:51 Póki co czekam na mechanika ,bo co mogłem to sprawdziłem i nic podejrzanego nie znalazłem:(
gdajaca Opublikowano Środa o 18:37 Opublikowano Środa o 18:37 Witam. U mnie się naprawiło. Ciągle przepalał się DPF, postanowiłem mu pomóc bo jeździłem w koło komina. Przeszedłem na manual i tak manewrowałem biegami żeby trzymać obroty pomiędzy 2500 a 3000. Po 10 min zakończyłem zabawę. Kontrolka świec żarowych przestała mrugać, wypalanie się skończyło. Silnik ciągnie normalnie, wydawało się że wszystko ok. Na drugi dzień zapaliła się kontrolka silnika, ale silnik ciągnie normalnie. Jutro jadę do doktora.
BartiC98 Opublikowano Czwartek o 16:10 Autor Opublikowano Czwartek o 16:10 Ja DPF mam usuniętego więc to nie to,ale spróbuję zrobić tak jak Ty,bo też dużo jezdze w koło komina
gdajaca Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu Wróciłem od doktora. Wszystko ok. Błąd dotyczył zaworu EGR, trudno powiedzieć czy to było związane z tymi prawdopodobnymi problemami z wypalaniem czy coś przypadkowego. A może wylezie za kilka dni. Póki co jest git.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się