gdajaca

Pasjonat
  • Zawartość

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O gdajaca

    Informacje

    • Imię
      Maciej
    • Lokalizacja
      Gdańsk

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2009
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      CAGA
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Multitronic
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    162 wyświetleń profilu
    1. gdajaca

      Witam. O ile dobrze zrozumiałem Twój opis to oryginalnie miałeś full elektrykę tylko dla kierowcy a w stołku pasażera miałeś tylko lędźwie elektryczne (o grzaniu nie wspominam to inny temat). To dziwna kombinacja. Sprawa wygląda tak. ( Zakładam że fotele nie mają sterowników co mogło by wymagać zdjęcia ochrony komponentu). Jeśli elektryczne są tylko lędźwie to zasilane są dla obu foteli z bezpiecznika SC3, wspornik ST3 (czerwony). Jeśli jest full elektryka to wtedy bezpieczniki są dwa G - S44 i F - S46 odpowiednio dla kierowca i pasażer. Być może u Ciebie są oba obwody, oddzielny dla pasażera a inny dla kierowcy. 1. Sprawdź bezpieczniki. 2. Sprawdź czy jest 12V pod fotelem wtyka czerwona pin 3 i 4. 3 to masa, 4 to plus. Nie sugeruj się że świeci lampka. Ona jest zasilana z innych pinów. Jeśli jest 12V a fotel nie trybi to musi być coś w instalacji fotela. Jeśli go wyciągałeś i podłączałeś bezpośrednio do aku i działał a po zamontowaniu nie działa to bym obstawiał uszkodzony przewód. Raz działa raz nie. Uruchom fotel przełącznikiem np. do jazdy w przód i trzymaj a w tym samym czasie zacznij ruszać kablami pod fotelem. Jak nie pomoże zrób ten sam test na wyciągniętym fotelu i podpiętym pod aku. Jeszcze jedno. Dla pewności +12V w czerwonym gnieździe sprawdź z obciążeniem np. podłącz tam żarówkę 21W i zobacz czy pięknie świeci jak powinna. Przy teście masy nie bierz z karoserii, tylko z gniazda. To tam ma być pewne zasilanie. P.S To że miałeś lędźwie w ori a teraz full elektrykę nie ma znaczenia. Ja też miałem kiedyś lędźwie z grzaniem a teraz mam full elektrykę z pamięcią + grzanie i zasilania nie zmieniałem. Ciągnie z SC3.
    2. gdajaca

      Witam. A jeszcze gdyby ktoś uprzejmy podał mi nr kat. dwóch gniazd 2-pinowych do wtyczek grzania oparcia tylnej kanapy.
    3. gdajaca

      Wielkie dzięki za pomoc i szacun, żeby o ósmej rano w niedzielę pomagać innym. Pozdrawiam.
    4. Witam. Poszukuje informacji o nr. katalogowych: 1. wtyczki (zielonej) do podgrzewania tylnej kanapy w A4 B8 rok 2009, gniazdo ma nr. 4F0 937 741F. 2. wtyczki do potencjometrów regulacji ogrzewania tylnej kanapy. 3. Nr pinów żeńskich do w/w wtyczek, bo gniazda mają męskie. 4. Zaślepek (osłonek) na śruby od przednich foteli ale elektrycznych. Bo nie elektryczne mają inne zaślepki.
    5. gdajaca

      Aaaaaaaaaaaaaaaaa. O w mordę i to jest tak że on wystaje w podszybiu tam pod czy obok zbiornika spryskiwacza.
    6. gdajaca

      Witam ponownie. To srebrne to ten tajemniczy sterownik. Powyżej za kablami znajduje się moduł centralnej elektryki.
    7. gdajaca

      Wydaje mi się że sterownik silnika jest w podszybiu z lewej strony przy zbiorniku spryskiwacza. Czyżbym się mylił ??????
    8. gdajaca

      Tak wiem, ale nie pytał bym gdym go rozpoznał na 100%. Poza tym w elsie nie wszystkich sterowników umiejscowienie jest pokazane.
    9. gdajaca

      Witam. 1. Pytanie za sto punktów. Co to za sterownik. Jest cały w metalowej obudowie, zamontowany zaraz za modułem centralnej elektryki i jest zamontowany pod kątem. 2. Jak najprościej przedostać się przewodem z kabiny z rejonu modułu centralnej elektryki do podszybia. Pozdro.
    10. gdajaca

      Ach....... Właśnie tego się obawiałem. Nie mam takich wyjmaków niestety. No coż, dzięki za odpowiedź. Jakoś będę musiał sobie poradzić inaczej.
    11. gdajaca

      Witam wszystkich. Jak wyciągnąć zmieniarkę cd w A4 B8. Panel klimy wywaliłem, kratki nawiewu środkowe również. Na zmieniarce są 2 śrubki - odkręciłem. Pomiędzy panelem klimy a zmieniarką są również 2 śrubki. Domyślam się że od radia, je również odkręciłem. Co dalej bo zmieniarka ani drgnie ??????
    12. No pięknie. Bzdury napisałem. Jeździłem innym autem przez dłuższy czas z 2 strefową klimą i sobie wbiłem do głowy, że moje B8 ma też 2 strefową. A ma jedno strefową. A przeróbka 1 na 3 strefy jest opisana w dziele KLIMATYZACJA. Pozdro i sorry
    13. Do gniazda czerwonego w podłodze na piny o numerach 2 i 3 ja użyłem pinów typu 000979020E. To są męskie piny. We wtyczce od strony fotela masz żeńskie, niestety nie wiem jakiego typu. Ten pin nr. 5 to masa. Czy możesz go wziąć do zasilania lampki. Pewnie, wszystko można tylko z jakim skutkiem ??? W oryginale jest inaczej i trzymaj się ori instalacji. Masa do lampki powinna wędrować pinem 3 i poleć przewodem do lewego słupka przy kierowcy tam masz punkt masy, który możesz wykorzystać.
    14. gdajaca

      Nie mam sprzęgła, to automat. Chyba że to zrobię nie wciskając hamulca. Może wtedy efekt będzie ten sam, ale to nie jest dobre rozwiązanie mojego kłopociku. Spróbuję wziąć to zasilanie np z MMI.
    15. gdajaca

      No cóż, wygląda na to że tak. Pierwszy raz mam auto z takim rozwiązaniem. Zawsze miałem samochody na kluczyk i tam można było włączyć zapłon nie startując silnika. No nic będę musiał pociągnąć sobie to zasilanie z innego miejsca. Dzięki za wyjaśnienie.