gdajaca

Pasjonat
  • Zawartość

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O gdajaca

  • Urodziny 12.10.1868

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

137 wyświetleń profilu
  1. gdajaca

    Wielkie dzięki za pomoc i szacun, żeby o ósmej rano w niedzielę pomagać innym. Pozdrawiam.
  2. Witam. Poszukuje informacji o nr. katalogowych: 1. wtyczki (zielonej) do podgrzewania tylnej kanapy w A4 B8 rok 2009, gniazdo ma nr. 4F0 937 741F. 2. wtyczki do potencjometrów regulacji ogrzewania tylnej kanapy. 3. Nr pinów żeńskich do w/w wtyczek, bo gniazda mają męskie. 4. Zaślepek (osłonek) na śruby od przednich foteli ale elektrycznych. Bo nie elektryczne mają inne zaślepki.
  3. gdajaca

    Aaaaaaaaaaaaaaaaa. O w mordę i to jest tak że on wystaje w podszybiu tam pod czy obok zbiornika spryskiwacza.
  4. gdajaca

    Witam ponownie. To srebrne to ten tajemniczy sterownik. Powyżej za kablami znajduje się moduł centralnej elektryki.
  5. gdajaca

    Wydaje mi się że sterownik silnika jest w podszybiu z lewej strony przy zbiorniku spryskiwacza. Czyżbym się mylił ??????
  6. gdajaca

    Tak wiem, ale nie pytał bym gdym go rozpoznał na 100%. Poza tym w elsie nie wszystkich sterowników umiejscowienie jest pokazane.
  7. gdajaca

    Witam. 1. Pytanie za sto punktów. Co to za sterownik. Jest cały w metalowej obudowie, zamontowany zaraz za modułem centralnej elektryki i jest zamontowany pod kątem. 2. Jak najprościej przedostać się przewodem z kabiny z rejonu modułu centralnej elektryki do podszybia. Pozdro.
  8. gdajaca

    Ach....... Właśnie tego się obawiałem. Nie mam takich wyjmaków niestety. No coż, dzięki za odpowiedź. Jakoś będę musiał sobie poradzić inaczej.
  9. gdajaca

    Witam wszystkich. Jak wyciągnąć zmieniarkę cd w A4 B8. Panel klimy wywaliłem, kratki nawiewu środkowe również. Na zmieniarce są 2 śrubki - odkręciłem. Pomiędzy panelem klimy a zmieniarką są również 2 śrubki. Domyślam się że od radia, je również odkręciłem. Co dalej bo zmieniarka ani drgnie ??????
  10. No pięknie. Bzdury napisałem. Jeździłem innym autem przez dłuższy czas z 2 strefową klimą i sobie wbiłem do głowy, że moje B8 ma też 2 strefową. A ma jedno strefową. A przeróbka 1 na 3 strefy jest opisana w dziele KLIMATYZACJA. Pozdro i sorry
  11. Do gniazda czerwonego w podłodze na piny o numerach 2 i 3 ja użyłem pinów typu 000979020E. To są męskie piny. We wtyczce od strony fotela masz żeńskie, niestety nie wiem jakiego typu. Ten pin nr. 5 to masa. Czy możesz go wziąć do zasilania lampki. Pewnie, wszystko można tylko z jakim skutkiem ??? W oryginale jest inaczej i trzymaj się ori instalacji. Masa do lampki powinna wędrować pinem 3 i poleć przewodem do lewego słupka przy kierowcy tam masz punkt masy, który możesz wykorzystać.
  12. gdajaca

    Nie mam sprzęgła, to automat. Chyba że to zrobię nie wciskając hamulca. Może wtedy efekt będzie ten sam, ale to nie jest dobre rozwiązanie mojego kłopociku. Spróbuję wziąć to zasilanie np z MMI.
  13. gdajaca

    No cóż, wygląda na to że tak. Pierwszy raz mam auto z takim rozwiązaniem. Zawsze miałem samochody na kluczyk i tam można było włączyć zapłon nie startując silnika. No nic będę musiał pociągnąć sobie to zasilanie z innego miejsca. Dzięki za wyjaśnienie.
  14. gdajaca

    1. Myślałem o tym żeby go sprawdzić, ale gdyby tak było, że on nie działa to czy nie miało by to wpływu na działanie innych niektórych podzespołów. A u mnie wszystko jest sprawne, wszystko działa. 2. Czy on jest na pewno pod kierownicą, a nie pod zbiornikiem spryskiwacza ??? 3. Czy są wersje B ósemek z normalną tradycyjną stacyjką na kluczyk ??? Bo u mnie wsadza się pilota w gniazdo i może jego wsadzenie po prostu nie uruchamia napięcia na zacisk 15 tylko zwalnia zabezpieczenie kierownicy i parę tam jeszcze takich mało ważnych rzeczy. Natomiast wciśnięcie go do oporu i zwolnienie powoduje start silnika i wtedy napięcie na zacisku 15 już jest.
  15. Witam. Poszukuję miejsca w którym pojawi się +12 po włączeniu stacyjki a konkretnie po włożeniu pilota do zamka stacyjki. Przeglądając schematy elektryczne znalazłem kupę takich miejsc, zresztą wystarczy popatrzeć na wykaz bezpieczników gdzie jest również opisane który bezpiecznik podłączony jest do zacisku 15. Problem w tym iż pomimo włączenia stacyjki nie pojawia się tam napięcie. Np. cała szyna bezpieczników z uchwytu SC, wspornik ST1. Przykładam woltomierz, wsadzam pilota w zamek stacyjki, uruchamia się MMI, słyszę jak odblokowuję się blokada kierownicy , a napięcia jak nie było tak nie ma na woltomierzu. Nie mogę zrozumieć o co kaman.