Drennei Opublikowano 7 Sierpnia Opublikowano 7 Sierpnia Cześć Posiadam A4 B7 1.8T BFB Quattro. Po około 8 latach w moich rękach 3 i 4 cylinder nie przeszedł próby olejowej, plus pękła głowica. Biorę się za remont i chcę przy okazji wymienić uszczelki, termostat, pierścienie, panewki na wale. Auto ma aktualnie 210k przebiegu (50k temu sprawdzałem panewki przy okazji czyszczenia smoka i praktycznie nie miały zużycia - potwierdzone na forum). Czy moglibyście rzucić okiem na listę ? Czy dobrze dobrałem numery części, czy dobra firma itp. Zastanawiam się także nad numerem śrub do głowicy ( raczej reinz, magle), problem jest taki że nie wiem jak je dobrać - wezmę głowice z 1.8t euro 3 (kompletna , razem z nowym lancuchem, gotowa do zalożenia od kolegi z forum).
szpakuziom Opublikowano Wtorek o 04:03 Opublikowano Wtorek o 04:03 U mnie też kiedyś nie przeszedł próby olejowej i brał 1,2l oleju na 1000km. Po zabiegu z naftą zrobił 130tyś km i nie brał już ani grama oleju od wymiany do wymiany. Także zastanów się, czy chcesz się pchać w koszty, bo może po prostu pierścienie stanęły przez nagar i wystarczy go rozpuścić naftą. Jak to prawdziwy przebieg, to tym bardziej bym sie nie pchał w remont, bo tak na prawdę silnik jeszcze się nie dotarł dobrze
Drennei Opublikowano 17 godzin temu Autor Opublikowano 17 godzin temu Lałem właśnie naftę ale nic nie dawała. Okazało się ze niestety nawet to by nie pomogło, chociaz nie wiem skąd ten nagar skoro -co 10k wymieniam i płucze olej - olej 5w40 motul zawsze z ic - filtr knecht
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się