harychorzow84 Opublikowano 21 Sierpnia Opublikowano 21 Sierpnia (edytowane) Witam Zauważyłem wyciek płynu chłodniczego z okolic chłodniczki oleju w mojej A4 B8 1.8 TFSI CJEB. Nie wiem czy cieknie z samej chłodniczki czy z uszczelki połączenia z podstawą olejową. Pytanie moje czy ktoś z was już demontował ową chłodniczkę i podzieli się wiedzą jak to zrobić? Nie wiem czy muszę demontować całą podstawę olejową czy jednak jest opcja zdemontować ją od strony termostatu. Drugie pytanie: jakiej firmy chłodniczkę kupić jeśli będzie uszkodzona bo wybór jest naprawdę duży. Edytowane 21 Sierpnia przez harychorzow84
harychorzow84 Opublikowano Piątek o 21:04 Autor Opublikowano Piątek o 21:04 Nikt nie pomógł to przynajmniej ja napiszę w szybkim skrócie jak wyglądał demontaż podstawy filtra oleju w moim przypadku: 1. Odłączyć akumulator 2. Auto na koziołki (jeśli nie posiadasz kanału lub podnośnika) 3. Demontaż dolnej osłony silnika 4. Spuszczenie płynu chłodzącego (ja wypiąłem dolny wąż z chłodnicy) 5. Odkręcenie filtra oleju 6. Ściągnięcie paska wielorowkowego 7. Demontaż alternatora (4 śruby),wtyczki i masy 8. Odkręcenie 3 śrub od kompresora klimatyzacji i podwieszenie go 9. Demontaż podpory (5 śrub) 10. Wymiana uszczelek podpory i chłodniczki oleju Składanie w odwrotnej kolejności.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się