Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

Aplikacja do serwisu pojazdów – jakie funkcje usprawniłyby komunikację i dokumentację?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry,

Jestem studentem informatyki, który przygotowuje się do tematu pracy dyplomowej. Z racji mojego hobby, jakim jest mechanika, chciałbym, aby temat pracy był związany z serwisowaniem pojazdów.

Prowadzę analizę na temat problemów, z jakimi na co dzień zmagają się serwisy LPG.

Moim celem jest zrozumienie, czy istnieje realna potrzeba stworzenia nowej, dedykowanej aplikacji, która rozwiązałaby problemy, z którymi nie radzą sobie obecne programy. Chodzi mi o coś więcej niż tylko fakturowanie i magazyn.

Z moich wstępnych obserwacji wynika, że wiele frustracji i straconego czasu generują tematy związane z komunikacją z klientem i dokumentacją:

Ciągłe telefony z pytaniem "czy już gotowe?".

Spory z klientami dotyczące stanu pojazdu/sprzętu przed naprawą (rysy, uszkodzenia, których "wcześniej nie było").

Trudność w budowaniu historii serwisowej, która byłaby łatwo dostępna dla klienta i podnosiła wartość pojazdu/sprzętu przy odsprzedaży.

Brak czasu na rzetelne dokumentowanie każdego etapu pracy (np. robienie zdjęć "przed" i "po").

Dlatego mam do Was, praktyków, kilka kluczowych pytań: