ponczek 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Czasami z tlumika slychac taki wystrzal i wtedy auto nie ma sily.Wystarczy mu przygazowac na luzie i jest ok . Ale za to jak pojezdze troche ostrzej to idzie jak burza.Wymienione mam swiece i filtr paliwa.Cos jeszcze moze miec wplyw na to?????????? [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 10-04-2007, 08:38 ] zdjęcie usunięte, co miało do tematu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamq 3 Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Masz LPG?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek79 2 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Sprawdz może czujnik temperatury i sonde lambda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponczek 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 tylko benzyna a wg vaga sonda jest ok nie wiem tylko jak z czujnikiem temperatury i jaki to moze miec wplyw na moj problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamq 3 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zrób mu logi VAGiem. Zobaczysz wtedy co się dzieje podczas strzału... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek79 2 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 tylko benzyna a wg vaga sonda jest ok nie wiem tylko jak z czujnikiem temperatury i jaki to moze miec wplyw na moj problem Może być tak, że czujnik źle przekazuje temperaturę silnika do komputera, np. zaniża ją lub nie podaje jej albo ma jakieś przerwy. Układ wtryskowy podaje wtedy za dużo paliwa, tak jakby pracował na ssaniu. Wtedy np. może nastąpić niepełne spalenie mieszanki. Niedokładnie spalona mieszanka dostaje się do kolektora wydechowego lub katalizatora i tam pod wpływem wysokiej temperatuty samoczynnie sie zapali i stąd wystrzał. Jednak nie jestem pewny w 100%. Koledze jak padł czujnik temperatury to miał ogromny problem z uruchomieniem nagrzanego silnika bo właśnie układ wtryskowy podawał paliwo tak jak do zimnego i po prostu tak jakby go zalewało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 musisz pojechać na diagnostykę silnika. Problem będzie leżał po stronie podzespołów odpowiadających za skład mieszanki. Nie wykluczam również innych opcji. Wtryskiwacze leją ci za dużo w skutek złego odczytu z którego z czujników lub też np. przycina ci się zaworek węgla aktywnego. Nie ma co gdybać. Tutaj jest potrzebne porządne sprawdzenie VAGiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się