Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Proszę o analizę logów (deszczowa pogoda i brak mocy)


storm37

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zdarza sie to sporadycznie ale nieraz po deszczowej pogodzie auto stasznie szarpie, traci moc, ciezko reaguje na pedal gazu, strasznie dymi przy obratach 800-2200. bylo juz wiele podobnych tematow ale jeszcze nikt nie znalazl rozwiazania. oczywiscie zawsze po wyschnieciu wszystko wracalo do normy. zamieszczam logi zrobione gdy auto stracilo moc, przed robieniem logow odlaczylem przeplywomierz auto narmalnie sie zachowywalo, nie szarpalo i normalnie reagowalo na pedal gazu (lecz nie mialo przyspieszenia i mocy ale to normalne po odlaczeniu lmm) po podlaczeniu zachowywalo sie jak opisalem wyzej (szarpie, ciezko reaguje na pedal gazu, dymi) po logach widac ze lmm zle mierzy czy moze byc to spowodowane wilgocia i czy to lmm jest glownym winowajca :mysli:

statyczne

000

ffb0ec2f5fb10b4dm.jpg

001

5420be0a1efaa29fm.jpg

003

4e6c1bd5256cc729m.jpg

004

31236c2790f6191em.jpg

007

e3305e53d756ab46m.jpg

013

e9481977b7fe7039m.jpg

st BS

000

08d1e75610ec31cam.jpg

003

d420144baddcf75fm.jpg

004

e3ea8bd4a64cf728m.jpg

011

4d53f80fca01782fm.jpg

dynamiczne

000

dc63aef56d8f23c7m.jpg

001

d5968c0062691b8em.jpg

003

76bb522ef3190e89m.jpg

004

1efc287353e340adm.jpg

008

a74dd7f04528505dm.jpg

010

1c5af719fa9cd657m.jpg

011

149fb7e632730d13m.jpg

po zrobieniu logow auto troche odzylo lecz jeszcze duzo brakuje do normy jutro wyschnie i bedzie pewnie OK :good:

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do problemów w razie deszczu to sprawdz czy do ECU nie dostaje sie woda. Sprawdz tez droznosc kanałow odprowadzjacych wode z podszybia tzn czy pod aku nie zbiera sie woda. Logi jeszcze przeglądam....[br]Dopisany: 22 Maj 2009, 19:16_________________________________________________Logi nie sa zle poza lekkim przeladowywaniem - sztanga do rozruszania + troche dynamiczniejsza jazda. Wydaje się ze masz lekkiego chipa :mysli: Kto go robił?

Acha, przepływka jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ECU, droznosc sprawdzone juz dawno.., auto jest po chipie robil go Witek.

Jestem niemal pewien ze to wina lmm, potraktowalem go 30min suszarka i auto zaczelo chodzic jak nalezy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na logach tego nie widać. Może bardziej chodzi o okablowanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ECU, droznosc sprawdzone juz dawno.., auto jest po chipie robil go Witek.

Jestem niemal pewien ze to wina lmm, potraktowalem go 30min suszarka i auto zaczelo chodzic jak nalezy :decayed:

no to podmien na nowy jak masz mzoliwosc ...

sprawdz jeszcze czy napewno nie ma wody w ECU ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ECU napewno nie ma wody sprawdzalem to, innej przeplywki nie mam, nastepnym razem jak znowu oslabnie potraktuje go znowu suszara :evil: jezeli wszystko wroci do normy po tym zabiegu bedzie wszystko jasne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze ja nie wiem co jest z tymi AWX ami u mnie jest taka sama sytuacja po porządnym deszczu i po myciu auta i do tej pory nie znalazłem przyczyny też sprawdzałem ECU przeczyściłem styki kostek i nic a do tego jeszcze raz na jakiś czas przy ostrej jezdzie tak na 3 biegu 3500 obr i odłącza sie turbina dopiero po zgaszeniu i odpaleniu wszystko wraca do normy ,też zastanawiam sie nad przepływomierzem :embarrassed:

ciekawe czy ktoś dojdzie do tej usterki :(

ja nawed nie mam gdzie podłączyć VAGa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze ja nie wiem co jest z tymi AWX ami u mnie jest taka sama sytuacja po porządnym deszczu i po myciu auta i do tej pory nie znalazłem przyczyny też sprawdzałem ECU przeczyściłem styki kostek i nic a do tego jeszcze raz na jakiś czas przy ostrej jezdzie tak na 3 biegu 3500 obr i odłącza sie turbina dopiero po zgaszeniu i odpaleniu wszystko wraca do normy ,też zastanawiam sie nad przepływomierzem :embarrassed:

ciekawe czy ktoś dojdzie do tej usterki :(

ja nawed nie mam gdzie podłączyć VAGa

Zrob oddzielny watek do swojego problemu. Potem wrzuć logi, bo przepływomierz to nie jedyny element w ukladzie dolotowym Twojego silnika. A tak stawianie diagnozy trąca wróżeniem :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze ja nie wiem co jest z tymi AWX ami u mnie jest taka sama sytuacja po porządnym deszczu i po myciu auta i do tej pory nie znalazłem przyczyny też sprawdzałem ECU przeczyściłem styki kostek i nic a do tego jeszcze raz na jakiś czas przy ostrej jezdzie tak na 3 biegu 3500 obr i odłącza sie turbina dopiero po zgaszeniu i odpaleniu wszystko wraca do normy ,też zastanawiam sie nad przepływomierzem :embarrassed:

ciekawe czy ktoś dojdzie do tej usterki :(

ja nawed nie mam gdzie podłączyć VAGa

u Ciebie problem moze lezec zupelnie w czy innym .. ale to juz inny temat na nowy watek i kompletem logow ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...