Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Wymiana płynu - czy dobrze przeprowadzona ????


YATES

Rekomendowane odpowiedzi

Wymieniałem ostatnio płyn wspomagania i zastanawiam się czy zlałem cały stary płyn gdyż odpiąłem tylko wąż wchodzący do pompy. Czy ten drugi nieco cieńszy wąż też należy przy wymianie płynu odpiąć ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na Twoim miejscu nic bym nie odpinal bo mozesz zapowietrzyc pompe...

stary plyn maksymalnie sciaga sie strzykawka ze zbiorniczka, zalewa swiezy i pozniej na zasadzie odpowietrzania hamulcy usuwasz stary plyn z rurek hamulcowych. mysle ze pol zbiorniczka na kazde kolo wystarczy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już to zrobiłem i na początku płyn trochę się pienił ale po kilku skrętach kierownicą na wyłączonym silniku ( przednie koła w górze) przestał się pienić.

Chodzi mi o to czy ten drugi cieńszy wąż przy spuszczaniu starego płynu też należało odkręcić ?? On idzie gdzieś do zderzaka, a póżniej zawraca i leci w stronę układu kierowniczego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już to zrobiłem i na początku płyn trochę się pienił ale po kilku skrętach kierownicą na wyłączonym silniku ( przednie koła w górze) przestał się pienić.

Chodzi mi o to czy ten drugi cieńszy wąż przy spuszczaniu starego płynu też należało odkręcić ?? On idzie gdzieś do zderzaka, a póżniej zawraca i leci w stronę układu kierowniczego.

Po odkręceniu przewodu trzeba było podkręcić kierownicą raz w lewo raz w prawo i tak parę razy, wtedy cały stary płyn by zleciał odkręconym przewodem :)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra sorki, jakos mi sie przeczytalo ze chodzi o plyn hamulcowy :polew: :polew: :embarrassed:

odpinasz wszystkie weze, zlewasz plyn, zalewasz nowy, i odpowietrzasz krecac kierownica lewo prawo do oporu :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już to zrobiłem i na początku płyn trochę się pienił ale po kilku skrętach kierownicą na wyłączonym silniku ( przednie koła w górze) przestał się pienić.

Chodzi mi o to czy ten drugi cieńszy wąż przy spuszczaniu starego płynu też należało odkręcić ?? On idzie gdzieś do zderzaka, a póżniej zawraca i leci w stronę układu kierowniczego.

Po odkręceniu przewodu trzeba było podkręcić kierownicą raz w lewo raz w prawo i tak parę razy, wtedy cały stary płyn by zleciał odkręconym przewodem :)...

Tak właśnie zrobiłem na wyłączonym silniku ale czy cały stary płyn wyleci tym jednym przewodem idącym do pompy czy ten drugi ( chyba od maglownicy) też należało by odpiąć ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez nalezalo odpiac... ten waz co idzie do zderzaka, czyli do chlodnicy plynu ktora jest w zderzaku, a pozniej do przekladni tez nalezalo odpiac... z przekladni tez mozna bylo zlac plyn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...