qrek 0 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 A może zawór gazowy (albo wtryski) puszcza powoli gaz i może rano się zalewa aż tego nie przepali? Zdejmij na noc przewód gazowy od parownika do wtrysków bądź miksera i zobacz co będzie. Prosty i tani test Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audi2.6V6 0 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 dzis mechonior podsunal mi pomysl ze to moze byc niedomaganie pompy paliwa dzis to bedzie sprawdzac wiec juto moze bede cos wiedzial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 pompa paliwa nie ma sans u mnie to asmo bylo 2 kompy zmieniłem i 3 normalnie działa, pisałem ci zmien komputer albo resetuj ecu rano i zobaczysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audi2.6V6 0 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 dokladnie kolego tak zrobilem ja napisales,nawet 2 X z rzedu dla pewnosci i nic,mechanior mowi ze mial taki przypadek z tymi samymi objawami,wyszlo ze pompa paliwa bo gosciu mial za malo Pb w baku mu nie domagala.Mi sie rezerwa nie swieci nie dopuszczam do tego....Sprawdzam poprostu juz wszystko bo chce to w koncu naprawic.Moze do tego w koncu dojce i podziele sie informacjami.[br]Dopisany: 17 Czerwiec 2009, 21:46_________________________________________________A wiec tak:auto odebralem od mechaniora,lecz problem jest nierozwiazany,po podlaczeniu VAGA-a na zimnym silniku gdzie objawych sie pojawiaja mechanik zauwazyl ze sondy lambda maja nierowne parametry takie jak powinny miec.Tzn powinienem miec 0.750(nie wiem jakie oznaczenie)a mam 1.150.Te wartosci mam podwyzszone na obydwu soondach,reszta wszystko w normie 0-bledow.Ale czy te wyzsze wartosciu sondy moga powodowac objawy,bo przeciez mam instalacje LPG i one tez jest podlaczona pod te sondy.Rece opadaja bo przeciez nie bede kuwac nowych bo nie mam 100%pewnosci ze to to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Przy takich objawach to po 1) pompa paliwa 2)filter paliwa,a po 3)czujnik cisnienia paliwa,jest to latwo sprawdzic-gdy rano odpalacie samochody,zagnijcie wąz zwrotny od paliwa przy listwie wtryskowej,mialem dokladnie to samo,rano gdy odpalalem samochod przez 10-20s dlawil sie,a gdy probowalem dodac mu gazu to strzelal w wydech,a podczas jazdy mulilo go... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audi2.6V6 0 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Zrobilem tak jak poleciles,zacisnalem waz zwrotny paliwa odpalilem z samego rana i silnik chodzi jak powinien,teraz tylko mechanik ustali czy to pompa czy ten czujnik.Dzieki za pomoc Pozdrawiam!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się