[ALL B6] AP-zawieszenie gwintowe

    2 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Znalazlem oto takie niemieckie zawieszenie gwintowe: http://venommotorsport.com/product_details.php?id=26&manufacturer=AP&category=Suspension

    Podobno podobne do weiteca i podobno dobre.No wlasnie PODOBNO! Ma ktos jakies doswiadczenie z ta firma? Cena jest bardzo atrakcyjna,wiec nietylko pewnie ja bym sie skusil :gwizdanie:

    Mi chodzi o glebe -70/-60 wiec same sprezyny mi tego niedadza,dlatego ten kit wydaje mi sie :naughty: za rozsadna cene.

    Pozdro!

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ja śmigam na gwincie Technixa od kilku dni i jest :good:

    myslałem ze bedzie beton ale jest bdb przyjemnie

    auto klei sie do zakrętów, nie nurkuje przy hamowaniu i przy starcie nie zadziera nosa

    cena to 1050zł i dwa lata gwaracji

    zestaw dobrze zrobiony

    gleba na razie to -40mm

    jak chcesz zapodac -70mm :shocked: to musisz smigać na dobrych drogach bo ja czasem chacze na wysokich podjazdach :kwasny:

    słyszałem kilka dobrych opini na temat firmy AP ale tylko słyszałem więc nie jest to jakaś bardzo ważna motywacja do zakupu, musisz sie przejechać autem które ma gwinta i sam ocenić czy takie zawieszenia Tobie odpowiada.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy