Adriano007 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Witam szanownych klubowiczów. Tak jak w temacie tzn. podczas ruszania przy ostrym skręcie w prawo słychać dziwny dźwięk tak jakby ,,terkot" dochodzący z przodu samochodu. Czy to przegub? Jeśli tak to który (zewnętrzny czy wewnętrzny), i z której strony? Dodaję że podczas jazdy na wprost wszystko jest oki. Również przy jeździe w lewo nic nie słychac. Pozdro
szkopek Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 jak przy skrecaniu to raczej zewnetrzny,podczas ruszania na skreconych kolach popros kogos zeby stal kolo kola i posluchal ktora strona
Pretor Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Przegub zewnętrzny Ci siada z tej strony z której go słychać.
wesz82 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Witam. Rzadko kiedy siada przegub wewnętrzny,jak podczas skrętu w prawo to lewy przegub jest do wymiany
danielm21 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Witam. Rzadko kiedy siada przegub wewnętrzny,jak podczas skrętu w prawo to lewy przegub jest do wymiany nie wiem jak jest z tym skrecaniem ale ja mialem uszkodzony przegub zewnetrzny z prawej strony i trykotal przy skrecaniu w prawo..... a nie odwrotnie
szkopek Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 ,jak podczas skrętu w prawo to lewy przegub jest do wymiany sad niema takiej reguly
wesz82 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Witam. Rzadko kiedy siada przegub wewnętrzny,jak podczas skrętu w prawo to lewy przegub jest do wymiany nie wiem jak jest z tym skrecaniem ale ja mialem uszkodzony przegub zewnetrzny z prawej strony i trykotal przy skrecaniu w prawo..... a nie odwrotnie Kuźwa pierdzielnołem się to działa przy łożyskach
Adriano007 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2009 Panowie koszmar- dziś zrobiłem kilka kółek na parkingu gdzie okazało sie że przy skręcie w prawo jak i w lewo ,,terkocze". Czyżby oba przeguby zewnętrzne były do wymiany? Masakra
szkopek Opublikowano 21 Czerwca 2009 Opublikowano 21 Czerwca 2009 zrob tak; ,podczas ruszania na skreconych kolach popros kogos zeby stal kolo kola i posluchal ktora strona
Adriano007 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2009 Co do łaczników to myśle że są oki gdyż podczas jazdy na wprost czy to po dziurach czy po równej nawierzchni jest oki- nic nie stuka i nie puka. Zresztą jak jade prosto to nic nie ,,terkocze". tak sie dzieje tylko przy skrecaniu w jedną lub drugą stronę. Z tego co przeczytałem w tym poście rozumiem że w przypadku uszkodzonego przegubu nie ma zależności tak jak przy łożysku tzn jeśli ,,terkocze" z prawej strony to lewy przegub do wymiany i odwrotnie. W najbliższym czasie bede musiał dokładnie sie przysłuchać która strona jest uszkodzona i ewentualnie wymienić przegub.
hanson1982 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Lepiej długo nie czekaj bo możesz mieć niespodzianke. Miałem tak (w 80) i po tym jak zaczęło terkotać to bardzo szybko przegub padł.
Adriano007 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2009 Masz racje. Bede musiał dokładnie przysłuchać się z której strony ,,terkocze" ten przegub i trzeba się brać za wymiane. [br]Dopisany: 23 Czerwiec 2009, 19:14_________________________________________________A mam jeszcze jedno pytanie, mianowicie: Czy do wymiany przegumu trzeba rozkręcać wachacze? Jeśli tak to które?
szkopek Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 ja przewarznie odpinam gorne wachacze chyba ze ta dluga sruba jest zapieczona to wtedy dolne odkrecam....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się