Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Brak mocy


tomas79

Rekomendowane odpowiedzi

witam

od jakiegos czasu mam problem z moca. cos rozlancza turbine po jakims czasie jazdy na autostradzie(w miescie zdarzylo mi sie to tylko dwa razy).problem chwilowo ginie po wylaczeniu i ponownym uruchomieniu silnika. bylem juz u kilku meczanikow i elektrykow. wymienione sa jakies dwa czujniki przy turbinie ktorych nazwy nie znam. bylem u kolejnego elektryka dzisiaj i jak u wszystkich innych komputre pokazal za duze cisnienie w obiegu okolo3000 atmosfer(wolne i wyzsze obroty tak samo) ten z kolei posprawdzal wszystko i stiwrdzil ze czujnik ktory za to odpowiada nie moze pzyczynic sie do takich zachan auta i wedlug niego turbina padla.

turbina natomiast pracuje bardzo cicho i co najdziwniejsze nic nie kopci z rury(nawet przy ostrej przygazowce).

wstepnie myslalem ze turbine trzeba przepalic ale od wystapienia problemu przejechalem okolo 5000tys. kilometrow po autostradach i nic sie nie zmienilo.

aha ostatni elektryk zasugerowal ze moze katalizator jest zapchany. juz sam nie wiem co o tym myslec kazdy mechanik bieze kase za sprawdzenie ale zaden nie zdiagnozowal konkretnie(za wyjatkiem elektryka, ze turbo padlo). co wy otym przypadku sadzicie.

z gory dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ach ci mechanicy.... :gwizdanie: zrób logi dynamiczne ale obstawiam zapieczone kierownice w turbinie...a na marginesie przy naprawie turbiny przy okazji wywal kata :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to kat bo nigdzie nie znalazłem moze wiem ale nie moge skojarzyc co to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to kat bo nigdzie nie znalazłem moze wiem ale nie moge skojarzyc co to

katalizator :kox:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomas79 a masz jakieś błędy lub logi z VAGA??[br]Dopisany: 25 Czerwiec 2009, 23:21_________________________________________________

aha sorry ale co to sa logi? :embarrassed:

bloki wartości mierzonych programem VAG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy przy zablokowanych kierownicach turbina moze raz pracowac a raz nie?

aha sorry ale co to sa logi? :embarrassed:

http://www.a4-klub.pl/smf/faq_forum_diagnostyka_vag-t5141.0.html
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomas79 a masz jakieś błędy lub logi z VAGA??[br]Dopisany: 25 Czerwiec 2009, 23:21_________________________________________________

aha sorry ale co to sa logi? :embarrassed:

bloki wartości mierzonych programem VAG

jedyne co wiem to jak napisalem wyzej wyskakuje zbyt duze cisnienie w obiegu.

i jeszce to ze waz cisnieniowy ktory idzie do turbiny po dodaniu gazu nie twardnieje

[br]Dopisany: 25 Czerwiec 2009, 23:31_________________________________________________jedyne co wiem to jak napisalem wyzej wyskakuje zbyt duze cisnienie w obiegu.

i jeszce to ze waz cisnieniowy ktory idzie do turbiny po dodaniu gazu nie twardnieje

[br]Dopisany: 25 Czerwiec 2009, 23:32_________________________________________________jest jeszcze jedna rzecz ktora zauwazylem mianowicie im wyzsa temperatura powietrza na zewnatrz tym turbina szybciej sie rozlancza. i przypomnialo mie ze ten elerkryk byl zdziwiony po podpieciu kompa poniewa temperatura powietrza ktore przeszlo tylko przez filtr byla okolo 18 stopni wyzsza niz temp. powietrza na zewnatrz.

wiem ze odpiszecie zebym zrobil logi ale na to samo sprawdzanie wydalem juz okolo 500 zlotych i mam dosyc kolejnych diagnostyk specjalistow.

jesli to cos pomoze w rozwiazaniu mojego problemu bede wdzieczny.

pozdro......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...