Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] vag wyswietla 5 bledow


nimniak

Rekomendowane odpowiedzi

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 907 557 C

Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D08

Coding: 04001

Shop #: WSC 00000

5 Faults Found:

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 35-10 - - - Intermittent

00561 - Mixture Adaptation

15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

P0116 - 35-10 - - - Intermittent

17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded

P1328 - 35-10 - - - Intermittent

00670 - Throttle Position Sensor (G127)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Moze mi ktos poradzic co zrobic zeby usunac te bledy?

1. Czujnik lambda trzeba wymienic czy moze cos tylko nie łączy jezeli jest "intermittent"?

2. Co moze byc przyczyna bledu mieszanki?

3. Czujnik temperatury od razu do wymiany?

4. Kompletnie nie wiem o co chodzi z tym cylindrem 4

5. Czy ktos wie gdzie dokladnie znajduje sie czujnik pozycji pedalu gazu (G127) a moze to nie o to chodzi?

Pomozcie prosze

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw skasuj, a potem zobacz, które się powtórzą. Kiedy ostatnio robiłeś diagnostykę, może zbierały się przez "lata". No i w końcu, jeździsz z LPG czy bez, to by mogło tłumaczyć: 16514 i 00561. 16500 niekoniecznie czujnik, może być termostat. 17736 regulacja spalania stukowego: świece do wymiany albo uszkodzona cewka po stronie wtórnej uzwojenia. 00670 czujnik położenia przepustnicy, w module przepustnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jezdze na lpg

Dodam jeszcze ze czuc zapach benzyny podczas jazdy

Czyli 00670 - Throttle Position Sensor (G127) to jest przepustnica

17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded - swiece lub cewka - czy uszkodzenie cewki jest wyraznie widoczne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jezdze na lpg

To gorzej, byloby na co zwalić winę. Spalanie stukowe może być spowodowane nieprawidłową pracą układu zapłonowego (uszkodzona lub zużyta świeca jest najbardziej prawdopodobna) lub zbyt ubogą mieszanką. Sprawdź czy niemasz wycieków paliwa w okolicach czwartego wtryskiwacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź przewody WN czy nie mają przebicia akurat na 4

Akurat na 4 w ADR idzie prosto z cewki jeżeli się nie mylę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...