Jump to content
IGNORED

[ALL B5] Naprawa pływaka, diesel 2.5, 1999 quattro


Mrozial

Recommended Posts

witam,

Poczytałem sobie wątki na temat naprawy pływaków, ale żaden nie wydawał mi się tak skomplikowany,

jak w moim przypadku.

W mojej niuni wskazówka stanu paliwa czasami wskazuje mniej niż jest, np. po parkowaniu na pochyłościach,

po jeździe, po pewnym czasie problem zanika, by znowu po tankowaniu się pojawić.

Obecnie, jak niektórzy na tym forum nie jestem w stanie wyciągnąć klapki z rurkami,

w moim przypadku zielonej z napisem QUATTRO i strzałką, która mnie zastanawia :chytry:

Tak to u mnie wygląda:

774699485e534e3281d969c83fa481a5.jpg

następnie, po odczepieniu wtyczek, wężyków i odkręceniu pierścienia unoszę klapkę ku górze, wraz z uszczelką,

ale nie jestem w stanie podnieść tego wystarczająco by moc swobodnie dobrać się do pływaka.

Na poniższym zdjęciu to jest prawie max na ile mogę go podnieść, przeszkadzają sztywne czarne rurki,

które widać pod kciukiem.

7248e04a201042feb319fb3970d37e23.jpg

Pod spodem spodziewałem się plastikowego pływaka, a ujrzałem coś troche bardziej skomplikowanego. :mysli:

Na tym ostatnim zdjęciu dobrze widać rurki, które uniemożliwiają mi swobodne wyjęcie ustrojstwa.

Z przeciwległej strony blokują te "harmonijkowe rurki", które są także niżej.

41995e179caa44fe90295aac2e7264af.jpg

Z tego co mi się zdaje to pływak widać na trzecim zdjęciu, podłączone są do niego dwa kable niebieski i czarny.

Wnioskuje po zdjęciach z tego posta: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t78249.0.html;highlight=naprawa+p%C5%82ywaka

Nie chce przesadzić i coś za mocno pociągnąć uszkadzając.

Może ktoś z was uporał się z tym problemem, wie od czego są te rurki i czy jest sensowne rozwiązanie na odczepienie tej pokrywy.

Pozdrawiam :hi:

Piotrek

Link to comment
Share on other sites

Odgrzeję kotleta :>

U siebie miałem to samo. Wystarczyło odpiąć od pokrywy te czarne rurki i kostki od kabli. Ja sobie poradziłem śrubokrętem.

Po odczepieniu tych elementów można swobodnie dostać się do pływaka. Wciśnięty jest on na zatrzask, więc aby go wyjąć

trzeba wcisnąć palcen taki czarny cycek od strony bagażnika i wyciągnąć całość do góry. Trzeba mieć mało paliwa w baku,

żeby nie musieć paplać się w paliwie.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...