Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Problem z pompą wtryskową


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Zimny silnik ma falowanie obrotów. Mechanik sprawdził wtryski, rozrząd, przepływomierz, czujnik N75 - wszystko OK

Podejrzewa pompę wtryskową.

Co można jeszcze sprawdzić?

Czy można sprawdzić pompę wtryskową VAG-iem.

Jeżeli tak to w jaki sposób (jaki blok pomiarowy)?

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Paweł

Gość Solskier
Opublikowano

Jak już obstawiałbym nastawnik dawki paliwa bo sama pompa raczej na pewno nie ma z tym nic wspólnego. Dodatkowo warto rzucić okiem na czujniki temp. paliwa i cieczy (głownie czujnik do ecu).

Opublikowano

A gdzie dokładnie znajdują się te czujniki: temperatury, paliwa i cieczy (głownie czujnik do ecu)?

Pytanie do kolegi Solskier:

Czy mógłby kolega podać do siebie jakis numer telefonu, chciałbym na ten temat porozmawiać.

Silnik nierówno pracuje (falowanie obrotów), szarpie najbardziej gdy jest zimny a gdy rozgrzeje się to jest trochę lepiej.

Z góry serdeczne dzięki.

Opublikowano

Najprawdopodobniej to będzie problem z nastawnikiem, można to sprawdzic ;) zdejmij wtyczkę z czujnika prędkości pojazdu pisz co dalej .... .

Opublikowano

Leoncjo czy mógłbyś podać do siebie jakiś numer telefonu, chciałem pogadać o problemie odnośnie falowania obrotów w mojej audi a4 1.9 1Z.

Podejrzewasz, że to nastawnik pompy wtryskowej?

Mówisz, żeby zdjąć wtyczkę z czujnika prędkości pojazdu, ale ja nie mam pojęcia gdzie tej wtyczki szukać.

Z góry bardzo dziękuję

Pozdrawiam

Paweł

Opublikowano

Czujnik prędkości jest obok w miejscu, gdzie półoś wychodzi ze syczkrzyni (ta od strony kierowcy). Są dwie wtyczki w tym miejscu, ekseprymentalnie zdejmij po kolei, jak zdejmiesz odpowiednia to licznik przestanie działać i tak ma być..... testujesz w czasie jazdy.... .

Jeżeli po zdjęciu falowanie ustąpi, to na 90% bedzie to problem nastawnika. Pisz jak wynik obserwacji.

Opublikowano

Leoncjo wielkie dzieki za wyjaśnienia.

Dzięki, że odpowiedziałeś mi na maila.

W czasie jazdy trochę silnik poszarpuje, bardziej - gdy jest zimny.

Gdy się rozgrzeje, to lepiej pracuje, obroty silnika mniej falują, jest mniejsze poszarpywanie.

Teraz nie wyrobie się, żeby to sprawdzić, bo mam wyjazd z rodziną.

Będę za ok. 2-3 tygodnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...