dareksa1 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Witam wszystkich Zimny silnik ma falowanie obrotów. Mechanik sprawdził wtryski, rozrząd, przepływomierz, czujnik N75 - wszystko OK Podejrzewa pompę wtryskową. Co można jeszcze sprawdzić? Czy można sprawdzić pompę wtryskową VAG-iem. Jeżeli tak to w jaki sposób (jaki blok pomiarowy)? Proszę o pomoc. Pozdrawiam Paweł
leoncjo Opublikowano 30 Czerwca 2009 Opublikowano 30 Czerwca 2009 A jak zachowuje sie podczas jazdy i w jakim zakresie obrotów jeżeli coś się dzieje ??
Gość Solskier Opublikowano 1 Lipca 2009 Opublikowano 1 Lipca 2009 Jak już obstawiałbym nastawnik dawki paliwa bo sama pompa raczej na pewno nie ma z tym nic wspólnego. Dodatkowo warto rzucić okiem na czujniki temp. paliwa i cieczy (głownie czujnik do ecu).
dareksa1 Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Opublikowano 1 Lipca 2009 A gdzie dokładnie znajdują się te czujniki: temperatury, paliwa i cieczy (głownie czujnik do ecu)? Pytanie do kolegi Solskier: Czy mógłby kolega podać do siebie jakis numer telefonu, chciałbym na ten temat porozmawiać. Silnik nierówno pracuje (falowanie obrotów), szarpie najbardziej gdy jest zimny a gdy rozgrzeje się to jest trochę lepiej. Z góry serdeczne dzięki.
leoncjo Opublikowano 1 Lipca 2009 Opublikowano 1 Lipca 2009 Najprawdopodobniej to będzie problem z nastawnikiem, można to sprawdzic zdejmij wtyczkę z czujnika prędkości pojazdu pisz co dalej .... .
dareksa1 Opublikowano 2 Lipca 2009 Autor Opublikowano 2 Lipca 2009 Leoncjo czy mógłbyś podać do siebie jakiś numer telefonu, chciałem pogadać o problemie odnośnie falowania obrotów w mojej audi a4 1.9 1Z. Podejrzewasz, że to nastawnik pompy wtryskowej? Mówisz, żeby zdjąć wtyczkę z czujnika prędkości pojazdu, ale ja nie mam pojęcia gdzie tej wtyczki szukać. Z góry bardzo dziękuję Pozdrawiam Paweł
leoncjo Opublikowano 2 Lipca 2009 Opublikowano 2 Lipca 2009 Czujnik prędkości jest obok w miejscu, gdzie półoś wychodzi ze syczkrzyni (ta od strony kierowcy). Są dwie wtyczki w tym miejscu, ekseprymentalnie zdejmij po kolei, jak zdejmiesz odpowiednia to licznik przestanie działać i tak ma być..... testujesz w czasie jazdy.... . Jeżeli po zdjęciu falowanie ustąpi, to na 90% bedzie to problem nastawnika. Pisz jak wynik obserwacji.
dareksa1 Opublikowano 3 Lipca 2009 Autor Opublikowano 3 Lipca 2009 Leoncjo wielkie dzieki za wyjaśnienia. Dzięki, że odpowiedziałeś mi na maila. W czasie jazdy trochę silnik poszarpuje, bardziej - gdy jest zimny. Gdy się rozgrzeje, to lepiej pracuje, obroty silnika mniej falują, jest mniejsze poszarpywanie. Teraz nie wyrobie się, żeby to sprawdzić, bo mam wyjazd z rodziną. Będę za ok. 2-3 tygodnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się