Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 APB S4] Błąd synchronizacji rozrządu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Kolegow,

samochod byl u mechanika - wymienialem napinacze lancuchow rorzadu + dwa lancuchy. Po poskladaniu wszystkiego do kupy samochod swieci Check-iem a VAg pokazuje blad synchronizacji rozrzadu. Numeru kodu nie znam bo samochodu nadal nie mam i go nie vagowalem.

Teraz do sedna. Mechanior twierdzi, ze w/w blad wyskakuje przez jeden z nowych napinaczy bo one w jakis sposob komunikuja sie z komputerem :mysli: Napinacze ori, ale nie kupione w ASO tylko na allegro. NIe potrafi powiedziec ktory jest "walniety" a nie chce w ciemno znowu motorowni rozbierac. Jakby tego bylo malo, chce zeby troche tak pojezdzil bo nic sie nie stanie a moze dojdzie jakis inny blad ktory pomoze w namierzeniu usterki.

Ja mam wrazenie, ze zle poskladal rozrzad i stad blad. Reklamacja bedzie bardzo klopotliwa i pewnie nastepne 2 tygodnie bez samochodu :wallbash:

Pytania do was :

1. Czy napinacze naprawde komunikuja sie z komputerem?

2. Czy jazda z takim bledem nie grozi uszkodzeniem silnika?

3. Czy mozliwe, ze rozrzad jest zle poskladany? Jezeli mozna to prosilbym o jakis schemat jak sie ustawia wszystkie paski/walki/lancuchy

Dodam, ze samochod pracuje normalnie. Nie wiem czy ma kopa bo nawet nie probowalem butowac ( wymienialem jeszcze sprzegla itd wiec to tez mnie powstrzymywalo ) Samochodem przejechalem okolo 2km i zawrocilem.

Bede bardzo wdzieczny za jakiekolwiek uwagi!

Pozdrawiam

Opublikowano

Błąd jednoznacznie wskazuje na niepoprawnie ustawiony rozrząd.

Napinacze łańcuchów mają elektrozaworki, ale błąd dla nich może dotyczyć tylko, przerwy lub zwarcia.

Błąd synchronizacji to jednoznacznie źle poskładany rozrząd lub uszkodzony czujnik halla.

Opublikowano

jeżeli przed wymianom rozrządu silnik pracował równo i po wymianie jest tak samo-to ciężko powiedzieć co to może być :mysli:

jeżeli przed wymianom rozrządu silnik pracował równo a po wymianie nie(szarpanie silnikiem na wolnych obrotach, falowanie obrotów itp.) to na bank rozrząd przestawiony (nawet o jeden ząbek wystarczy aby silnik źle pracował)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...