ajax 1 Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 Witam Kolegow, samochod byl u mechanika - wymienialem napinacze lancuchow rorzadu + dwa lancuchy. Po poskladaniu wszystkiego do kupy samochod swieci Check-iem a VAg pokazuje blad synchronizacji rozrzadu. Numeru kodu nie znam bo samochodu nadal nie mam i go nie vagowalem. Teraz do sedna. Mechanior twierdzi, ze w/w blad wyskakuje przez jeden z nowych napinaczy bo one w jakis sposob komunikuja sie z komputerem Napinacze ori, ale nie kupione w ASO tylko na allegro. NIe potrafi powiedziec ktory jest "walniety" a nie chce w ciemno znowu motorowni rozbierac. Jakby tego bylo malo, chce zeby troche tak pojezdzil bo nic sie nie stanie a moze dojdzie jakis inny blad ktory pomoze w namierzeniu usterki. Ja mam wrazenie, ze zle poskladal rozrzad i stad blad. Reklamacja bedzie bardzo klopotliwa i pewnie nastepne 2 tygodnie bez samochodu Pytania do was : 1. Czy napinacze naprawde komunikuja sie z komputerem? 2. Czy jazda z takim bledem nie grozi uszkodzeniem silnika? 3. Czy mozliwe, ze rozrzad jest zle poskladany? Jezeli mozna to prosilbym o jakis schemat jak sie ustawia wszystkie paski/walki/lancuchy Dodam, ze samochod pracuje normalnie. Nie wiem czy ma kopa bo nawet nie probowalem butowac ( wymienialem jeszcze sprzegla itd wiec to tez mnie powstrzymywalo ) Samochodem przejechalem okolo 2km i zawrocilem. Bede bardzo wdzieczny za jakiekolwiek uwagi! Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
szogun0 9 Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Błąd jednoznacznie wskazuje na niepoprawnie ustawiony rozrząd. Napinacze łańcuchów mają elektrozaworki, ale błąd dla nich może dotyczyć tylko, przerwy lub zwarcia. Błąd synchronizacji to jednoznacznie źle poskładany rozrząd lub uszkodzony czujnik halla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mosquitosound 1 Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 jeżeli przed wymianom rozrządu silnik pracował równo i po wymianie jest tak samo-to ciężko powiedzieć co to może być jeżeli przed wymianom rozrządu silnik pracował równo a po wymianie nie(szarpanie silnikiem na wolnych obrotach, falowanie obrotów itp.) to na bank rozrząd przestawiony (nawet o jeden ząbek wystarczy aby silnik źle pracował) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now