f16mysliwiec Opublikowano 1 Lipca 2009 Opublikowano 1 Lipca 2009 Jak wyjac alternator w 1z B5 ??? czy jest potrzeba zdejmowania pasa przedniego ?
wagabunda Opublikowano 1 Lipca 2009 Opublikowano 1 Lipca 2009 ty jest porada dark79 udzielona do innego wątku co prawda dotyczy czego innego elementu ale wyciągnięcie alternatora jest opisane: do wymiany napinacza nie trzeba wcale ściągać przodu, jak i do pompy, trochę kombinacji ale da sie zrobić, najpierw trzeba wyciągnąć alternator, jedna śruba wyjdzie ci bez problemu, druga wysuwasz do końca na maxa i ciągniesz alternator do góry, ...
f16mysliwiec Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Opublikowano 1 Lipca 2009 ty jest porada dark79 udzielona do innego wątku co prawda dotyczy czego innego elementu ale wyciągnięcie alternatora jest opisane: do wymiany napinacza nie trzeba wcale ściągać przodu, jak i do pompy, trochę kombinacji ale da sie zrobić, najpierw trzeba wyciągnąć alternator, jedna śruba wyjdzie ci bez problemu, druga wysuwasz do końca na maxa i ciągniesz alternator do góry, ... a pasek jak zciagnac?
wagabunda Opublikowano 1 Lipca 2009 Opublikowano 1 Lipca 2009 aha trzeba mieć klucz oczkowy 15 najlepiej sześciokątny długi lub jakąś rurkę przedłużającą zakładasz na napinacz wtedy naciągasz delikatnie, zwalnia się naciąg paska pchając klucz w przeciwną stronę do ruchu wskazówek zegara tylko pamiętaj delikatnie napinacz ugnie się, wystarczy ok 1 cm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się