f16mysliwiec

Pasjonat
  • Zawartość

    523
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O f16mysliwiec

  • Urodziny 28.08.1987

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Lokalizacja
    WAWA

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rocznik
    1995
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. f16mysliwiec

    Poproszę o 2 ramki kaska poleciała na konto
  2. f16mysliwiec

    A czy możesz dostosować ten moduł żeby dodatkowo składał lusterka po zamknięciu auta centralnym zamkiem i rozłożeniu po otwarciu ?
  3. f16mysliwiec

    Problem rozwiązany !!! Uszkodzony był N75 a dokładnie popękała sprężynka i kawałki jej blokowały czasami jej prace i przesuwanie. Dlatego raz trzymał ciśnienie raz nie i dlatego właśnie od roku czasu obserwowałem że przy bucie nie trzymało mi ciśnienie tylko delikatnie drgało na zegarze. Obecnie po wymianie na nowy Pierbung ciśnienie trzyma wzorowo. Dziękuje wszystkim za pomoc i wskazówki.
  4. f16mysliwiec

    Problem rozwiązany !!! Uszkodzony był N75 a dokładnie popękała sprężynka i kawałki jej blokowały czasami jej prace i przesuwanie. Dlatego raz trzymał ciśnienie raz nie i dlatego właśnie od roku czasu obserwowałem że przy bucie nie trzymało mi ciśnienie tylko delikatnie drgało na zegarze. Obecnie po wymianie na nowy Pierbung ciśnienie trzyma wzorowo. Dziękuje wszystkim za pomoc i wskazówki.
  5. f16mysliwiec

    Wyczytałem na VW forum że można sprawdzić n75 oraz gruszkę w grupie 011 bassic setings na uruchomionym silniku powinna się poruszać ?
  6. f16mysliwiec

    To teraz pytanie do kogo z wawy można podjechać podmienić n75 ? A ten N75 Można na stole miernikiem czy jakoś sprawdzić ??
  7. f16mysliwiec

    Mam Kolektor z AWX i wszystkie łączniki gumowe wymienione na te z FMIC.pl a opaski są T-Clamp
  8. f16mysliwiec

    Nie turbo nie
  9. f16mysliwiec

    Witam, Problem mam następujący auto jakiś czas temu przestało doładowywać turbo, oraz czarny dym za mną Sprawdzałem szczelność zmieniałem opaski, czyściłem przepływomierz, wymieniony filtr paliwa i powietrza, Założona przezroczysta rurka miedzy pompą a filtrem(brak bombelków) Czyściłem czujnik temperatury powietrza w dolocie Pali zimno / ciepło od strzala Zaślepiony EGR Pompa 11 Kolektor AWX Chip Wskaźnik doładowania
  10. f16mysliwiec

    Witam, Problem mam następujący auto jakiś czas temu przestało doładowywać turbo, oraz czarny dym za mną Sprawdzałem szczelność zmieniałem opaski, czyściłem przepływomierz, wymieniony filtr paliwa i powietrza, Założona przezroczysta rurka miedzy pompą a filtrem(brak bombelków) Czyściłem czujnik temperatury powietrza w dolocie Pali zimno / ciepło od strzala Zaślepiony EGR Pompa 11 Kolektor AWX Chip Wskaźnik doładowania
  11. f16mysliwiec

    Panowie pomożecie ? Siostra cioteczna startuje w konkursie : https://www.facebook...2072613/?type=1
  12. f16mysliwiec

    Panowie pomożecie ? Siostra cioteczna startuje w konkursie : https://www.facebook...2072613/?type=1
  13. f16mysliwiec

    Panowie pomożecie ? Siostra cioteczna startuje w konkursie : https://www.facebook...2072613/?type=1
  14. f16mysliwiec

    Aha To teraz będę podmieniał Dziekuje
  15. f16mysliwiec

    Panowie... Płynu jest ok, ponad max Jeszcze raz pytam czy ktoś wie który czujnik odpowiada ze ten komunikat?? Temperatura na zegarach jest 90, a na vagu w ECU i Instrument claster 89