f16mysliwiec 1 Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Jak wyjac alternator w 1z B5 ??? czy jest potrzeba zdejmowania pasa przedniego ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wagabunda 0 Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 ty jest porada dark79 udzielona do innego wątku co prawda dotyczy czego innego elementu ale wyciągnięcie alternatora jest opisane: do wymiany napinacza nie trzeba wcale ściągać przodu, jak i do pompy, trochę kombinacji ale da sie zrobić, najpierw trzeba wyciągnąć alternator, jedna śruba wyjdzie ci bez problemu, druga wysuwasz do końca na maxa i ciągniesz alternator do góry, ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
f16mysliwiec 1 Posted July 1, 2009 Author Share Posted July 1, 2009 ty jest porada dark79 udzielona do innego wątku co prawda dotyczy czego innego elementu ale wyciągnięcie alternatora jest opisane: do wymiany napinacza nie trzeba wcale ściągać przodu, jak i do pompy, trochę kombinacji ale da sie zrobić, najpierw trzeba wyciągnąć alternator, jedna śruba wyjdzie ci bez problemu, druga wysuwasz do końca na maxa i ciągniesz alternator do góry, ... a pasek jak zciagnac? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wagabunda 0 Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 aha trzeba mieć klucz oczkowy 15 najlepiej sześciokątny długi lub jakąś rurkę przedłużającą zakładasz na napinacz wtedy naciągasz delikatnie, zwalnia się naciąg paska pchając klucz w przeciwną stronę do ruchu wskazówek zegara tylko pamiętaj delikatnie napinacz ugnie się, wystarczy ok 1 cm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now