Mrozio Opublikowano 3 Lipca 2009 Opublikowano 3 Lipca 2009 Witam Poszukuje sklepu internetowego z presostatami do modelu A4 B6. Gdzieś był link na forum, ale nie mogę go znaleźć. Ew. mógłby mi ktoś podać nr który znajduje się na presostacie? Niestety mój sie zgubił :/ , nr katalogowy z etki mam i sugerując się nim, zakup z neta mogły okazać się nietrafiony z racji kilku modeli tego czujnika występujących z tymi samymi oznaczeniami. Proszę o odpowiedz … i póki co, zapraszam do sauny Pozdrawiam
loope Opublikowano 7 Lipca 2009 Opublikowano 7 Lipca 2009 numer mojego na aucie to: 8z0959126 ETKA informuje, że ten numer części został wycofany: 01/04/2004, należy użyć części zastępczej o numerze katalogowym: 8E0959126 Mając numer z ETKI czemu zakup ma być nie trafiony? ... jeszcze nie miałem problemu z tymi czujnikami i numerami.
Mrozio Opublikowano 10 Lipca 2009 Autor Opublikowano 10 Lipca 2009 Dziekuje za odpowiedz. Kupilem drugi presostat oznaczony tym razem 8z0959126 i nie pasuje ... faktycznie byla zmiana w 2004 wczesniejsze prostaty maja ozn 8z0959126. Nr 8z0959126 wg nowych katalogow to 1J0959126 niestety te prosostaty nie pasuja. Do a4 b6 1.9 tdi powininen byc 8E0959126 C i taki obowiazuje od 2004. Przestroga nie pasuja: 8E0959126A ,1J0959126.
loope Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 Mrozio, a możesz wrzucić fotkę gwintu [całości] tego presostatu?
Mrozio Opublikowano 13 Lipca 2009 Autor Opublikowano 13 Lipca 2009 8Z0 959 126 (nowy) = 1J0 959 126 = Hella nr 6ZL3 51 028-221 - nie pasuje
loope Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 zgadza się ... do chłodnicy A4 B6 musi być troszkę inny gwint ... przynajmniej polowe tej drugiej 10 .. nie znam dokładnie wymiaru ...
Mrozio Opublikowano 14 Lipca 2009 Autor Opublikowano 14 Lipca 2009 dokladnie. Gwint wew. powinien sie zaczynac od razu.Bez zadnych dystansowych cześci (jedna z 10-tek). Juz niedlugo kolejny presost z rodziny 8e0959126 bedzie u mnie w domu -zdam relacje
loope Opublikowano 15 Lipca 2009 Opublikowano 15 Lipca 2009 Mrozio, jak będziesz wymieniał presostat zrób kilka fotek, będziemy mieli małą foto poradę dla Audi A4 B6, myślę, że dobry temat do warsztatu będzie.
Mrozio Opublikowano 23 Lipca 2009 Autor Opublikowano 23 Lipca 2009 Mam już właściwy presostat. Nr. 8E0959126C . Klimatyzacja działa prawidłowo. Z sauny zrobiła się komora kriogeniczna teraz zostało mi tylko odpowiednio dawkować zimno i cieszyć się suchą koszulką i spodenkami. Wymiana jest możliwa bez zdejmowania lampy. Najpierw wyciągnełem drucikiem kostkę, która majtała sie przy belce zderzaka następnie obróciłem ją kilka razy, aby w efekcie końcowym kable nie były poskręcane, nałożyłem na presostat i wkręciłem całość. Operacja bardzo prosta pod warunkiem małych dłoni i giętkich palców u instalatora Cena czunika ciśnienia klimatyzacji to ok 200zł, na allegro widziałem podobny wizualnie zamiennik za 80zł + koszty przesyłki, nie wiem czy pasuje . Osobiście miałem styczność z 3-ma presostatami o nr. 8E0959126 i pasował tylko jeden oryginalny z wyróżnikiem literowym C - zgodnie ze zmianami oznaczeń wprowadzonymi przez VAG i opisanymi w tym temacie. Pozdrawiam[br]Dopisany: 23 Lipiec 2009, 00:34_________________________________________________Czujnik kupiłem od sprzedawcy http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3681698
Roben Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 Czy do wymiany tego czujnika trzeba wypompować czynnik chłodzący? Czy można go wymienić bez utraty tego czynnika?
bartes75 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Odświeżam, niedawno była walka o klimę. Jak pisał bosmaneq http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=206164.0;highlight=czujnik+klimatyzacji potwierdzam była zmiana w numeracji tego czujnika. Do A4 B6 AWX modelowo z 2003 r. dobrany po numerze VIN pasuje czujnik o numerze 3R0 959 126 (jak na zdjęciach). jak widać po zdjęciach są to różne kształty. Smutny pan w ASO powiedział, że zamienniki odmawiają współpracy i tylko org zadziała. Powiem szczerze, że kilka innych czujników nie chciało zatrybić. Co od wymiany - można spokojnie samemu. Gaz nie wyleci ( jest zawór) na którym powinien być oring. Najlepiej wyjąć lampę lewą ( od kierowcy ). Polecam wykasowanie wszelkich błędów po wszystkim i kalibrację klapek nawiewu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się