Skocz do zawartości

Roben

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Roben

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Roben

0

Reputacja

  1. Bezpieczniki dobre, już nie wiem co zrobić. Wymieniłem moduł komfortu, moduł (sterownik z silniczkiem w drzwiach) przycisk otwierania szyb i dalej to samo. od strony kierowcy mogę otworzyć okno pasażera a kierowcy nie, tak samo pasażer nie może otworzyć swojego okna. Czy ma ktoś schemat elektryki otwierania szyb?
  2. Wymieniłem włączniki po stronie kierowcy, wymieniłem cały moduł z silniczkiem i dalej nie działa. Gdzie sa bezpieczniki od szyb elektrycznych? Moze ma ktoś schemat intalacji elektrycznych szyb.
  3. problem jest ze strony elektrycznej, silniczek nie reaguje
  4. Prąd i masa jest w kostce przy silniczku.
  5. Witam Przestał mi działać przednia szyba od strony kierowcy. Silniczek jest sprawny bo bo wyciągnieciu i podpięciu bezpośrednio pod aku dziala. Jaka moze byc przyczyna? nawet jak sprawdzałem otwieranie szyb pilotem to od strony pasażera otwiera i zamyka a od kierowcy nie działa.
  6. możliwe że ma mocno zużyty silnik to wtedy żadne przeróbki nie dadzą efektu
  7. Dzisiaj dla sprawdzenia zdjąłem filterek na odmie i mam sucho, nie mam nic oleju na filtrze, dodatkowo odłączyłem wężyk z podciśnienia bo ma duże ssanie i może też zaciągać olej.
  8. Dzisiaj dla sprawdzenia zdjąłem filterek na odmie i mam sucho, nie mam nic oleju na filtrze, dodatkowo odłączyłem wężyk z podciśnienia bo ma duże ssanie i może też zaciągać olej.
  9. Witam Od jakiegoś czasu pojawił się problem z kierunkowskazami a dokładnie jak włączę prawy kierunkowskaz to wpierw miga kilka razy lewy a potem już prawy. Natomiast jak włączę lewy to działa dobrze. Ta sytuacja zdarza sie coraz częściej, zazwyczaj po długim postoju. Co może być przyczyną takiej sytuacji?
  10. zrobiłem już 2400km w tym 400km ostra jazda, do pełnego stanu dolałem tylko 0,4l przedtem wlewałem 0,5l na 1000km
  11. Czy mogłbyś wrzucić fotki jak Ty schowałeś całą tą rzęźbe:) i jak poprowadziłeś wąż od odmy do dolotu bo ja kombinuje to upchnąć ale nie ma jak... i zostaje mi pomysł michass-a Attis3 ja chce wykonać mod michass-a z tym ze waż z odmy puszcze pod samochód zeby uniknąc smrodku o którym mówił (czy to dobry pomysł?) I teraz moje pytanie jest takie gdzie podłączyć ten cienki weżyk z trójnika? (wepchnąć go w plastik dolotu) Z tym filtrem co ja mam nie ma żadnego zapachu z układu odpowietrzenia. Już zrobiłem 900km i stan oleju jest dalej taki sam, zobaczę co dalej, tylko pojawił sie problem z rana po dłuższym postoju hamulce mam słabe tak jakby serwo nie działalo ale po przejechaniu 200m i zahamowaniu ze dwa razy działa wszystko normalnie.
  12. średnica montażowa filtra 25mm, wężyk ma średnice zewn 25mm a wew 21mm. miałem taki filierek w Fiacie Bravo 1.6 i zrobiłem z nim 50tys km bez żadnych negatywnych skutków, plus był ze przepustnica była czysta. Na uruchomionym silniku wyciągałem bagnet i odkręcałem wlew oleju i nie wywalało.
  13. wstawiłem taki filter http://allegro.pl/filtr-stozkowy-na-odme-odmy-9-12-25mm-i1352868666.html
  14. Też przerobiłem układ odpowietrzenia ale trochę inaczej. Zaślepiłem całkowicie wejście z trójnika do dolotu , a na wyjściu z trójnika założyłem wąż i na końcu filer do odmy. Po przerobieniu zrobiłem trasę 500km (w aucie było 5 osób i pełny bagażnik), dzisiaj sprawdziłem stan oleju i jest dokładnie tyle samo co przed wyjazdem. Przed przerobieniem musiałem wlewać 0,5l na 1000km
  15. Czy do wymiany tego czujnika trzeba wypompować czynnik chłodzący? Czy można go wymienić bez utraty tego czynnika?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...