Skocz do zawartości

bartes75

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bartes75

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bartes75

0

Reputacja

  1. Witam ponownie, Odgrzeję trochę temat (w końcu robi się coraz cieplej). Chłodnica jest gorąca na górze. Niestety nie bardzo jest jak sprawdzić ją na dole (utrudniony dostęp), ale jeśli dolny wąż od zbiorniczka wyrównawczego jest tak samo gorący jak górny to znaczy, że chłodnica z dołu też, prawda? Poza tym, jeszcze raz sprawdziłem VAGiem temperaturę i po dłuższej jeździe na postoju, ale przy obrotach 2500 przez kilka minut, pokazuje 97-100 stopni. Kiedy dojdzie do 100 natychmiast schodzi do 96 i tak w kółko. Rozumiem, że to termostat puszcza duży obieg. Na blacie oczywiście sztywno 90 stopni. Dlatego poszperałem w sieci i wygląda na to, że do 1.8T termostat (przynajmniej BEHR, który podobno jest na pierwszy montaż ze znaczkami VW OOOO) ma temperaturę otwarcia 100 stopni. Wcześniej miałem diesla i było zupełnie inaczej (termostat WAHLER otwierał się przy 87 - ale wynika to z innej sprawności silnika). http://allegro.pl/behr-termostat-oryg-audi-a4-b6-b7-a6-c5-1-8t-2-0-i4937819413.html http://tufotki.pl/GDKHe
  2. Tak zrobię, dzięki. pozdrawiam
  3. Dzięki, problem w tym,że cały czas byłem przy zmianie oleju. Dodam tylko, że poprzedni właściciel zalał dwa razy 10w40 max life valvoline a ja sobie wymśliłem, że zaleję motula 5w40.
  4. Witam, podepnę się pod temat. Auto 1.8 t BEX Q zagazowany. Wracałem dziś z wymiany oleju i odniosłem wrażenie, że silnik się jakoś mocno nagrzał po dosłownie 3 km po mieście bez szaleństw (temp. zew ok. 10 stopni, temp. na zegarach równo 90, ale nie dało się dotknąć większości elementów przy silniku). Po podpięciu pod VAG pokazało temp cieczy 97 stopni, ale wahała się od 90 - 99 w zależności od przygazowania. Pomiar robiony na postoju w garażu podziemnym. CZy to normalna temperatura w takich warunkach (co będzie przy 30 stopniowych upałach)? Jaka może być róznica między temp na zegarach a tą z VAGa? Jaką temperaturę pokazuje wam zegar przy ostrej jeżdzie?
  5. Odświeżam, niedawno była walka o klimę. Jak pisał bosmaneq http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=206164.0;highlight=czujnik+klimatyzacji potwierdzam była zmiana w numeracji tego czujnika. Do A4 B6 AWX modelowo z 2003 r. dobrany po numerze VIN pasuje czujnik o numerze 3R0 959 126 (jak na zdjęciach). jak widać po zdjęciach są to różne kształty. Smutny pan w ASO powiedział, że zamienniki odmawiają współpracy i tylko org zadziała. Powiem szczerze, że kilka innych czujników nie chciało zatrybić. Co od wymiany - można spokojnie samemu. Gaz nie wyleci ( jest zawór) na którym powinien być oring. Najlepiej wyjąć lampę lewą ( od kierowcy ). Polecam wykasowanie wszelkich błędów po wszystkim i kalibrację klapek nawiewu.
  6. Reanimacja przekaźnika zakończona sukcesem :biggrin: NA wszelki wypadek podgiąłem blaszki z obu stron i kierunki działają jak nowe ;-p polecam wszystkim niuniom cierpiącym na znikające kierunki !! Szczególne podziękowania dla Mr. M'a z Audi Klub Polska oraz Szamota za dobre rady
  7. Dzieki, rozumiem, że masz na myśli tzw. przełącznik migaczy przy kierownicy? co w takim razie zrobiles i ile to kosztowało? być może znasz już ten wątek ale moja sytuacja jest podobna do tej opisanej przez Mr. M'a tutaj : http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?p=231412#231412 a konkretnie o: "W moim przypadku wystarczyło trochę dogiąć blaszki przekaźników (te które są przyciągane przez elekromagnes) i wszystko wróciło do normy. Wygląda na to, że prąd sterujący elekromagnesy jest mniejszy w przypadku sygnału sterującego z włącznika przy kierownicy niż tego z przycisku awaryjnych (awaryjne działały dobrze) i dlatego elektromagnesy nie miały siły przyciągnąć kotwiczek. Może kotwiczki się trochę odkształciły w niskich temperaturach? " Dziś próbowałem to zrobić i .... sukces połowiczny :arrowr: działają dłużej ale jeszcze się czsem gubią i pracują nirównomiernie - w sumie i tak postęp bo wcześniej ledwo mignęły i szlus. A może za słabo przygiąłem te blaszki? co myślicie? jak znajdę czas to pstryknę fotki pozdrawiam [ Dodano: 17-04-2007, 21:08 ] Witam ponownie zrobiłem parę fotek przy okazji wesołego rękodzieła pt. "Polak reperuje niemiecki przekaźnik" 1 radzę uważać przy otwieraniu - jeden ząbek już wybiłem 2 to ramię ma pewien skok i teraz nie wiem co tak naprawdę trzeba przygiąć - to? 3 czy to? 4 a jeśli te ostatnie - to w którą stronę? pozdrawiam
  8. Witam, mam podobny problem z kierunkami. najczesciej migną raz, czasem 3 razy i nic. najgorzej jest przy skrecaniu - mignie pare razy ale potem (przy powrocie kierownicy) cisza. Dadam, że awaryjne dzialaja normalnie. moze podzielisz sie co to za dobra rada? pozdrawiam
  9. bartes75

    A4 Assistance

    Witam członków klubu A4 assistance, poszło i pozdrawiam
  10. bartes75

    Wentylator w AHU

    nie mam klimy najlepiej zrobię zdjęcie - może bedzie jasniej - i zapodam dziś wieczorem pozdrawiam
  11. bartes75

    Wentylator w AHU

    mam jeden wentylator .... a 1Z to chyba kuzyn AHU?
  12. bartes75

    Wentylator w AHU

    Witam wszystkich, Poczytałem trochę na AKP o tym ale o moim modelu nie było za wiele konkretów. :arrow: Chodzi o to, ze u mnie wentylator kręci się cały czas - czy silnik ciepły czy zimny. Może ktoś orientuje się jak to jest w AHU 1997? wisco czy nie? pozdrawiam [ Dodano: 2006-03-11, 20:54 ] Hej, dlaczego po wstawieniu avatara liczy posty od 0? Jakby co na newbie już byłem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...