mcm Opublikowano 4 Lipca 2009 Opublikowano 4 Lipca 2009 Kumpel ma problem z częstym łapaniem trybu awaryjnego, turbina już była czyszczona. Teraz podczas jazdy zaczyna migać kontrolka świec żarowych i zapalają się kontrolki abs i kontroli trakcji (działo się tak samo przed czyszczeniem turbo), i łapie tryb awaryjny, komp wywala takie błędy: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 019 AJ Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1060 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 05311 2 Faults Found: 18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible Signal P1639 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent poza tym korekcje na cylindrach 1,2 i 3 są w granicach (-) 0,20 do 0,30 mg/R, a na 4 jest (+) 1,4 mg/R Jakiś mechanik powiedział że możliwy pompowtrysk uszkodzony, czy to możliwe ? dodam, że błąd 18047 nie da się skasować (prawdopodobnie siedzi potencjometr pedału gazu). LOGI w tym wątku: http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/inne_prosze_o_analize_logow_i_bledow_vw_passat_ajm_19_tdi-t78360.0.html;msg873138#msg873138
Mk-Mateusz Opublikowano 4 Lipca 2009 Opublikowano 4 Lipca 2009 skoro pompowtrysk to przydało by sie oprocz 13 grupa 23 aby ocenic stan PD....
mcm Opublikowano 4 Lipca 2009 Autor Opublikowano 4 Lipca 2009 skoro pompowtrysk to przydało by sie oprocz 13 grupa 23 aby ocenic stan PD.... da się zrobić
M@rcus Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible Signal P1639 - 35-10 - - - Intermittent Co do tego błędu - swojego czasu walczyłem z tym w wozidle rodziców. Potencjometr pedału gazu do wymiany... Czyszczenie i inne kombinacje bynajmniej w moim przypadku nic nie dały. Objawy tak jak piszesz - kontrolka grzania świec, do tego obroty na ~1300, żeby pewnie gdziekolwiek dojechać. Nie wiem dlaczego u kolegi wariują kontrolki ABS i ESP... Kompletny pedał gazu udało mi się załatwić za 50 zł - w dodatku przez pomyłkę z B6 AWX, ale oprócz umiejscowienia wtyku wszystko gra do dzisiaj - w nawiasie dodam tylko, że kształt samego pedału jest inny. Reasumując, spróbuj podmienić potencjometr (wygodniej cały pedał) i na 99,9% problem zniknie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się