Jump to content
  • Content Count

    462
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

Informacje

  • First name
    Marek
  • Location
    Warszawa

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2010
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAGA
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pewna rzecz nurtuje mnie od czasów posiadania poczciwej B-piątki - kiedyś już poruszałem ten temat na forum. Zbieżność OK, regulujemy na końcówkach drążków, ale co z pochyleniem kół? Jak to regulować, skoro punkty zaczepienia wahaczy są w miejscach, które nie mają żadnej regulacji? Dobra, dolne wahacze przykręcane są do wózka, który teoretycznie można przesuwać lewo <-> prawo, ale jak walczyłem z tym w swojej B5, to żaden z mechaników nie brał takiej opcji jako sposób na ustawienie geometrii. Natomiast tył w opcji "nie-quattro" nie ma żadnej regulacji, tak? Odnoszę się do mojej ostatnie wizyty kontrolnej geometrii B8... Jak z tym w końcu jest?
  2. U mnie też spalanie wzrosło, ale chyba wiem dlaczego - po prostu w moim przypadku auto zrobiło się bardziej żwawe i chętniej cisnę w pedał Na razie po jednym zbiorniku, zobaczymy co dalej.
  3. Panie/Panowie, którzy mają X-a - jak wrażenia po kilku tygodniach/miesiącach użytkowania? Po prawie 3 latach chcę się przesiąść z IP6 i zastanawiam się, czy warto dać ~3200PLN (bez VAT). Czy taki drobiazg jak notch z czasem nie zaczyna irytować? Jak z baterią? Dajcie znać...
  4. IMHO to samo - A4 B8 po lifcie. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  5. Ja wrzucałem za pomocą płyty DVD, którą dostałem z samochodem. O ile pamiętam, to po włożeniu do napędu pokazał się odpowiedni monit o skopiowanie zawartości na dysk. Być może z karty SD też się da...
  6. Kolega nie określił w jakich warunkach eksploatuje auto - miasto, czy trasa. Do tego czasu nie będę wyszukiwał u kolegi problemów z motorownią.
  7. Kolego mateusz16, wszystko masz w normie - nic nie kombinuj i jeździj. Powyższe posty, w których koledzy straszą zużytym filtrem wynikają z błędnej interpretacji słów "soot" i "ash". Soot mass calculated/measured, czyli ilośc sadzy, która jest cyklicznie wypalana odkłada się w filtrze w postaci POPIOŁU (od ang. ASH). Słowem - sadza się wypala, popiół zostaje w filtrze. O jego ilości i stopniu zużycia mówi wartość "oil ash volume". Jeżeli poczytasz temat od początku, to zobaczysz, że Twoje wartości będą odzwierciedlać wartości podane przez inne osoby w tym wątku przy podobnym przebiegu auta. Do granicznej wartości zapełnienia filtra jeszcze Ci daleko - mam podobny przebieg i identyczne wartości.
  8. Dlatego to chciałem ustalić, bo zapewne masz czujnik deszczu - polej woda i zobaczysz czy działa. Zwykła czasówka występowała w wersji bez czujnika deszczu/zmierzchu. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  9. Działało to wcześniej? Pytam, bo może wystarczy polać czujnik deszczu wodą...
  10. Tak jeszcze wracając do tematu świateł - przy czujniku zmierzchu, kiedy odpalam auto, to światła nie włączają się od razu po włączeniu zapłonu, a dopiero gdy rozrusznik skończy swoja prace i silnik odpali. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  11. Ma byc D3S i nie ma co tu dopytywać, czy podejdzie tego rocznika czy innego. Bierz śmiało, tym bardziej, ze kolega Hammer to godny polecenia kontrahent na tym forum. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  12. Menu CAR -> Central locking -> Fold mirrors ustawic na OFF Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  13. Nie ma to żadnego wpływu na prace silnika, skrzyni, czy zawieszenia. To tylko dodatkowa garść informacji o spalaniu itp. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  14. Teoretycznie powinno się dać włączyć, ale o ile dobrze pamiętam, to w podpowiedziach było, że dotyczy to tylko smochodów >MY2010
  15. DPF'a raczej u Ciebie już dawno nie ma...
×
×
  • Create New...