Jump to content

wiorek

Pasjonat
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About wiorek

Informacje

  • First name
    Mariusz
  • Location
    Kamienna Góra

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2009
  • Engine
    2.0 TDI
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dajcie już spokój, do niczego konstruktywnego taka gadka nie doprowadzi
  2. Więc tak. Wyjechałem opakowanie archoila 0.5l ok 500l ON. Wnioski: nie zauważyłem żadnych negatywnych ani pozytywnych skutków. Nic lub bardzo niewiele się nie zmieniało w pracy silnika, ani delikatniej nie pracował ani lepiej nie przyspieszał, palił jak zawsze. Logów nie robiłem. Więc czy warto to stosować? Nie mam jednoznacznej odpowiedzi.
  3. Witam. U mnie też był problem z temperaturą. Temp. -5 i auto ledwo trzymało 65 -70 stopni. Podczas zjazdu z górki spadała do 60. Wywaliłem termostat i założyłem nowy. Koszt 170zł. Teraz temperatura podczas mrozu -5 i zjazdu z górki spada do ok 85st. Podczas jazdy trzyma 90.
  4. Ja do zwykłego. Archoil w proporcjach 1ml/1L paliwa podbija liczbę cetanową o ok 4 punkty. (Tak wynika z opisów tego środka na forum alfy).Z premium może być za bogato.
  5. Dzięki wszystkim za informacje. Zamówiłem AR 6900 . Wyjadę 3-4 zbiorniki z dodatkiem i napiszę co zauważyłem(albo i nie zauważyłem).
  6. Cześć Zawsze dajesz sterownikowi w pełni wykonać i zakończyć procedurę wypalania Dpf-a? Czy z jakiegoś powodu przerywasz trwającą procedurę?
  7. Witam. Aby ulżyć żywotowi układu paliwowego myślę o stosowaniu dodatku archoil ar6900-d max Proszę o informacje czy ktoś używa , ma opinie i jakie są efekty po zastosowaniu dodatku do paliwa archoil ar6900-d max. Proszę tylko o konkrety, nie interesują mnie brednie ,,a bo ja bym zamiast ,,. Z góry dzięki za pomoc.
  8. Co to jest to wszyscy wiemy. Pytałem o opinie poparte użytkowaniem lub testami. Czyli idziesz do sklepu i prosisz o jakikolwiek olej który ma normy i tyle?
  9. Witam Macie jakieś doświadczenie i opinie na temat Valvoline SYNPOWER XL-III C3 5W-30 ?
  10. Na pewno docisk sachs performance rozwiązuje temat do około 450Nm. Czy od a6 pasuje? Nie wiem. W tym poście poruszone są już chyba wszystkie mądrości. Najlepiej i najtaniej to zjechać z Nm do około 380 i mieć spokojną głowę. No chyba że mocy przybywaj!! To już inny temat. To jest tylko moje zdanie. Proponuję wejść na stronkę i popatrzeć na projekty a4b8 2.0tdi stage 1 by gregor10. Zobaczysz jak wszystkie są strojone. Wyciągnij wnioski sam. Pzdr
  11. Jest bezpieczne. Czy aby na pewno jest 404Nm bezpieczne? Sprzęgło,a raczej docisk jest obliczony na około 380Nm. Przy bardzo dynamicznej jeździe na bank będą problemy. Temat wałkowany od kilku lat.
  12. Kolego, na moje niedoświadczone oko to brakuje Ci w serii prawie 40 Nm i ok 20KM. Kto to taki stroił nie domagającą serię?
  13. A czy czasami nie jest tak że wgrywają lub modyfikują gotowce które robił jakiś czas temu Miras, który teraz założył Vagtune?
  14. Witam wszystkich. Czy macie jakieś opinie lub doświadczenia z firmą Vagtune z Obornik Śląskich obok Wrocławia? Wybieram się na program i szukam opinii. Z góry dzięki za pomoc.
  15. Witam Mam najechane ori 230.000km. Wczoraj przy wymianie oleju micha w dół i wyjęcie napędu pompy oleju. Na starym imbusiku bardzo minimalne ślady zużycia. Myślę że jeszcze ze 100 tysi by lekko przelatał. Więc w naszych silnikach paniki nie ma.
×
×
  • Create New...