Skocz do zawartości

Bartekmt07

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bartekmt07

Informacje

  • Imię
    bezdomny
  • Miasto
    Bezdomny

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bartekmt07

0

Reputacja

  1. minęło trochę czasu A że mam inny samochód to audi się nie zajmowałem.postanowiłem usunąć dpf i egr.samochód nadal kopci jak stoi na wolnych obrotach.podczas jazdy z pedałem w podłodze nie kopci nic.straciłem już cierpliwość i nie wiem gdzie szukać dalej.może ktoś miał podobny problem i go rozwiązał?
  2. przestawił em kąt na -016 i wywaliło błąd egr 4892 p0403. r.zebrałem go i lekko się zacinal i nie da się wyczyścić w miejscu gdzie chowa się trzpień bo to część nie rozbieralna.nie wiem czy to zbieg okoliczności czy co?
  3. muszę wymienić egr. jaki mam kupić?oryginał czy zamiennik? nr 03l131501. zmieniłem kąt synchronizacji i wywaliło błąd egr.rozebrałem okazało się że się zacina od nagaru i dodatkowo od przeciążeń poszło tam małe łożysko.chyba zbieg okoliczności.
  4. program mam seryjny.dpf wypala co około 350 km jeżdżąc tylko po mieście.trochę dziwią mnie wtryski bo mają 13-15 tyś km przebiegu A problem zaczął się jak miały 5 tyś.km.ostatnio czytałem że synchronizacja kąta wtrysku może coś zmienić.obecnie mam - 3 stopnie.samochód normalnie jeździ przyspiesza i nie kopci podczas jazdy
  5. obecnie wymieniam co około 5 tyś bo ostatnio na 5 tyś km przybyło 1 litr oleju
  6. jest dokładnie tak jak piszesz.Jak można to sprawdzić?muszę mieć pewność bo już mi prawie głowice ściągali.mam vcds.już kilka miesięcy się to ciągnie i nie mam już siły i dobrego mechanika w okolicy
  7. wtryski mają 14 tyś km.kiedyś padła pompa i musiałem zmienić.wszystkie regenerowane u Niemca w Boschu.kilka dni temu zrobiłem test przelewów i jeden przelał 2 razy tyle co pozostałe.więc kupiłem wtryskiwacz regenerowany z wydrukiem z maszyny i wymieniłem
  8. witam. jak w temacie.samochód kopci dość mocno na biało jak stoi w miejscu przez około 4-5 min. dodatkowo PRZYBYWA oleju. nie ubywa płynu chłodniczego.nie kopci przy przyspieszaniu.wtryski w vcds od -0.84 do+1.0.dodatkowo zrobiłem test przelewów i na 2 cyl przelal 2 razy tyle co pozostałe.wymieniłem na regenerowany z wydrukiem z maszyny że niby jest ok.nowa końcówka...dpf wypala się co około 400 km jeżdżąc głównie odcinki ok 70 km miasto trasa.czasem wypalanie włączy się zanim osiągnie 90 stopni.ale najgorsze jest to że samochód koci .muszę ruszyć i dać gazu aż wydmucha wszystko i jadę normalnie.podczas jazdy nic się nie dzieje silnik 2.0cr CAGA
  9. masz może jakieś namiary?jaki tam jest gwint na tym wtrysku co wchodzi przewód paliwowy?
  10. a co jeśli wtryskiwacz nie chce wyjść?odkręcilem wszystko i nawet nie drgnie.w tamtym roku 15tyś km temu wyszły bez problemu.potrzebuje jakiś ściągacz.poleci coś ktoś?
  11. czy zmierzona masa sadzy może być WIĘKSZA niż obliczona masa sadzy? ja mam odpowiednio 10g i 6g .wypala się co około 250km i przybywa oleju.wtryski -0,53 -0,17 -0,14 0.84
  12. mam problem z kopceniem na wolnych obrotach.wyczytałem że może to być odma A przez zły termostat mogła się trochę zatkac.zamówiłem już cała pokrywę z odma i będę zmieniać mam nadzieję że coś pomoże
  13. może napiszesz jak?próbowałem ten dekielek zdjąć ale nie chce tego połamać.mówimy o 2,0 tdi cr
  14. ktoś może potwierdzić że da się ta odme rozebrać bez ścigania pokrywy?
  15. chce jeszcze sprawdzić odme.czy da się ja jakoś rozebrać czy jest razem z pokrywą zaworów? jak ja sprawdzić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...