Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Big Brake Kit - STOP-TECH , K-Sport i temu podobne


turdzi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Czy ktos z was moze przerabial takie rozwiazanie z zastosowaniem wyzej wymienionych firm?

STOP-TECH , K-Sport lub temu podobne.

W niedlugim czasie chcial bym wymienic swojego parcha na BRD + program na 200 KM i trzeba to bedzie czyms shamowac.Wiem ze sa wersje pasztetowe ( typu zacisk od S4, 3.0 TDI lub 2.0T ) ale myslalem o czym bardziej kawiorowym.Badam wiec rynek , kto co gdzie i za ile :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porządny zestaw Big Brake na przód to wydatek 10 tys zł + do tego musisz jeszcze zrobic coś z tyłem a to kolejne 2-3 tyś zł. Czy ma to sens do auta z mocą 200km???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porządny zestaw Big Brake na przód to wydatek 10 tys zł + do tego musisz jeszcze zrobic coś z tyłem a to kolejne 2-3 tyś zł. Czy ma to sens do auta z mocą 200km???

racja ale np: w 4TURBO maj zestawy do Imprezy po 5,5 K (K-sport )

http://sklep.4turbo.pl/product-pol-82249473-Zestaw-hamulcowy-K-Sport-330mm-Impreza-GT-WRX-5x100-czarne-zaciski-klocki-DS2500.html

mam tam pare wtyk , robilem tez tam pare rzeczy w mojej starej imprezie i mysle ze mi by sciagneli taki do Audi.Ale fak wiecej jak 5 kola za zestaw to chyba nie dam.

A czy wie ktosz moze czy wszystkie piasty ( w sesie zwrotnice ) w B7 quattro i przod naped sa takie same niezaleznie od silnika i wilkosci zacisku/tarczy ?Rozumie ze do piasy przykrecane jest potem odpowiednie jarzmo w zaleznsci od zacisku jaki ma byc docelowo montowany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy wie ktosz moze czy wszystkie piasty ( w sesie zwrotnice ) w B7 quattro i przod naped sa takie same niezaleznie od silnika i wilkosci zacisku/tarczy ?Rozumie ze do piasy przykrecane jest potem odpowiednie jarzmo w zaleznsci od zacisku jaki ma byc docelowo montowany ?

Tak zwrotnica we wszystkich B6 i B7 jest taka sama.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie ma znaczenia czy auto jest quattro czy FWD ( zarowno 2.0 TFSI quattro bedzie mial taka sama zwrotnice jak 2.0 TDI FWD ? )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie ma znaczenia czy auto jest quattro czy FWD ( zarowno 2.0 TFSI quattro bedzie mial taka sama zwrotnice jak 2.0 TDI FWD ? )

Dokladnie tak :good: Widze że jednak myslisz nad hamulcami z 2,0 TFSi lub jszcze wiekszymi S4???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W BRD Q są heble 312mm, w 2.0T 320mm, więc chyba kosmicznej różnicy nie będzie, lepiej będzie 345 założyć :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bede szukal jakiejs fajnej opci.4T moze mi sciagnac te K-sport za podona cene( 5K z haczykiem ) .330 mm ale plus taki ze sa 8 tloczkowe no i pywajace.Ale czy warto doplacac ...... jak by nie bylo wyjda pewnie 2x tyle co uzywki od np: S4 pod warunkiem ze te 345mm zmieszcza sie pod 17 calowa felge.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W BRD Q są heble 312mm, w 2.0T 320mm, więc chyba kosmicznej różnicy nie będzie, lepiej będzie 345 założyć :wink4:

W BRD Q są heble 288mm z przodu i 245 z tyłu. Jak włozysz hamulce z 2,0 TFSI ( 320przód i 288tył) to bedzie bardzo duża róznica do serii. Jak do tego wlozysz jeszcze sportowe kolocki i tarcze np: Brembo ORo i Ferodo DS to już będzie ogromna różnica i do auta 200km na 100% wystarczy. A zimą zawsze można na 16" jezdzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarol BRD z przodu fabrycznie mają 1-LT czyli Ate 312 mm, tył 255mm (1-KP), 288 mm maja 2.0TDI ale 140 KM czyli taki jak mam teraz .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarol BRD z przodu fabrycznie mają 1-LT czyli Ate 312 mm, tył 255mm (1-KP), 288 mm maja 2.0TDI ale 140 KM czyli taki jak mam teraz .

Nie mozliwe, pod moim domem parkuje B7 z silnikiem BRD i Q z pakietem sline i ma hamulce 288 i 245. Wiem to napewno bo rozmawialem z właścicielem i chce włozyć hamulce z 2,0 TFSI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez wiem to na pewno bo wiem ze ja mam 288 mm a pod moja praca stoja dwa BRD quattro.Ktos z forum sprawdzal mi specjalnie VIN obu i wyszlo ze maja 312 mm.Zreszta na oko widze ze sazdecydowanie wieksze niz moje :

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_jaki_silnik_wybrac_do_mocy_ok_200_km_w_20_tdi-t71211.0.html;msg843113#msg843113

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_jaki_silnik_wybrac_do_mocy_ok_200_km_w_20_tdi-t71211.0.html;msg843200#msg843200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4T moze mi sciagnac te K-sport za podona cene( 5K z haczykiem ) .330 mm ale plus taki ze sa 8 tloczkowe no i pywajace.

nie są pływające...są dwu częściowe ale nie pływające...to po pierwsze

po drugie zakup samych tarcz zarówno k-sportów czy D2 graniczy z cudem...

sam przerabiałem ten temat do swojej evki ale odpuściłem zarówno ksport jak i d2.

jeżeli chodzi o heble audi to przepaść jest między 312 a 320 S4... więc jak zapodasz te z S4 B6/7 to już będzie kanion i takie rozwiązanie ci polecam :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim BRD Q sa heble 312/255, zresztą w ETCE wychodzi to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie są pływające...są dwu częściowe ale nie pływające...to po pierwsze

fakt pomylilo mi sie stop tech jest plywajacy

przepaść jest między 312 a 320 S4... więc jak zapodasz te z S4 B6/7 to już będzie kanion i takie

a te z S4 wchodza na 17 tki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie są pływające...są dwu częściowe ale nie pływające...to po pierwsze

fakt pomylilo mi sie stop tech jest plywajacy

przepaść jest między 312 a 320 S4... więc jak zapodasz te z S4 B6/7 to już będzie kanion i takie

a te z S4 wchodza na 17 tki ?

S4 B5 tak....S4 B7 nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie są pływające...są dwu częściowe ale nie pływające...to po pierwsze

fakt pomylilo mi sie stop tech jest plywajacy

przepaść jest między 312 a 320 S4... więc jak zapodasz te z S4 B6/7 to już będzie kanion i takie

a te z S4 wchodza na 17 tki ?

S4 B5 tak....S4 B7 nie

a no to z S4 odpadaja bo na 17 w zimie da rade ale 18 na zime to nieporozumienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S4 B5 tak....S4 B7 nie

Jestes tego pewien na 100%???

Hamulce z 2,0 TFSI mają 320mm i wchodzą pod 16" bez problemu. W S4 jest ten sam zacisk tylko inny uchwyt, tarcza jest wieksza o 2,5 cm wiec powinna wejść na taki hamulec fela 17"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S4 B5 tak....S4 B7 nie

Jestes tego pewien na 100%???

Hamulce z 2,0 TFSI mają 320mm i wchodzą pod 16" bez problemu. W S4 jest ten sam zacisk tylko inny uchwyt, tarcza jest wieksza o 2,5 cm wiec powinna wejść na taki hamulec fela 17"

na tarcze 320 czy 330 wejdzie 17" i 16" z dystansem

na 340 czy 345 już tylko 18 lub kombinować z jakimś dystansem

na 320 z S4 B5 zakładałem 16" z dystansem właśnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 320mm z 2,0 TFSi i felga 16" wchodzi bez problemu, bez dystansu. Zacisk jest jednotloczkowy taki jak w S4 B6 i B7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...