cookiemonster 0 Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Witam, Przed chwila w serwisie mechanik zwrocil mi uwage na przecierajacy sie przewod hamulcowy i nakazal kupic nowy. Przewija sie na forum czesto ten watek, ale nie znalazlem jego numeru. Zeby nie popelnic bledu odnalazlem go w etce, ale troche sie w tym rysunku technicznym pogubilem i nie jestem pewien czy ten przewod nr 9 o numerze: 8D0611707B, to ten sam, ktory sie tak notorycznie przeciera? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 notorycznie nie powinien sie przecierać może jest nie ori i jest za długi elastyczny przewód hamulcowy to nr 9[br]Dopisany: 06 Lipiec 2009, 20:54_________________________________________________wymień sobie od razu dwa i zapodaj świeży płyn hamulcowy przewody w aso są tanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cookiemonster 0 Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 no.. notorycznie, w sensie ze problem jest powszechny, czytajac historyczne watki, takie sie wrazenie odnosi ... mi sie to zdarzylo pierwszy raz a no i oczywiscie oba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 jeśli masz troszkę kasy i czasu to zainwestuj w rozmiar tarcz 312mm dobrych tarcz i klocków wymień przednie przewody wymien prowadnice, zestaw naprawczy świezy płyn hamulcowy i bez pasów nie smigaj bo przez przednią szybe wylecisz bajeczka z mojego doświadczenia ale to tak na marginesie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cookiemonster 0 Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Chetnie bym to zrobil, tym bardziej ze jezdze na 17" i niekiedy mam wrazenie ze hample sie niezle mecza.. ale i tak coraz czesciej dochodze do wniosku ze na naszych drogach 17" to i tak za duzo, a czas dodatkowych inwestycji w wozek powoli mija.. jeśli masz troszkę kasy i czasu to zainwestuj w rozmiar tarcz 312mm dobrych tarcz i klocków wymień przednie przewody wymien prowadnice, zestaw naprawczy świezy płyn hamulcowy i bez pasów nie smigaj bo przez przednią szybe wylecisz bajeczka z mojego doświadczenia ale to tak na marginesie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 jak ci sie znudzą 17 cali to ja mogę sie zamienić na 16 cali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cookiemonster 0 Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 .. spoko.. 16 tez mam.. ale te 17 nie sa od s4 czy rs pewnie nie kazdemu sie spodobaja/porsche cup 3/ .. jak ci sie znudzą 17 cali to ja mogę sie zamienić na 16 cali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doman13 0 Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 problem jest notoryczny dla przebiegów około 250 tyś. Jak mechanik twierdzi ze trzeba wymieniać to wymieniać jak najszybciej. Mnie też mechanik utwierdził w stanie moich przewodów i tym mi pewnie życie uratował... przewody z przodu trzymały się tylko na sznurkowym oplocie Aż strach pomyśleć... A lubię jeździć 140 po naszych dziurach. Wymiana przewodów tylko z podgrzaniem końcówek, bez odkręcania na gorąco można ukręcić metalowy przewód który idzie wprost do pompy. koszt przewodów - około 80 zł za 4 koszt wymiany przewodów, płynu hamulcowego i odpowietrzenia hamulców - 80 zł (ale po znajomości) ------- he he niedawno się dowiedziałem ze mechanik który mordował się z moimi przewodami użył ognia a potem zamrażania, bo na gorąco odkręcić się nie chciało, Dopiero zamrażanie zdało efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się