miniSteel Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 A więc podczas dzisiejszego auto skanowania dalej pojawia się ten błąd 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded. Zrobiłem próbę statyczną 003 i dałem basic settings i raz jest zawór otwarty a raz zamknięty nie wiem o co chodzi co oznaczają te różnice w MAF specified i actual bo gdzieś czytałem ze te wartości mają być podobne a u mnie ta druga jest znacznie większa o czym to świadczy?
spanky Opublikowano 7 Lipca 2009 Opublikowano 7 Lipca 2009 do sprawdzenia: -podcisnienia do EGR -zaworek sterujacy EGR -sam zawór EGR ...
miniSteel Opublikowano 13 Lipca 2009 Autor Opublikowano 13 Lipca 2009 Dziś poszedł w ruch zawór EGR wyciągnąłem go i przeczyściłem wd-40. Mam pytanie bo gdy dmuchałem w wężyk (jest widoczny na fotce) to powietrze uciekało tymi otworami gdzie pokazuje śrubokręt i czy tak powinno być? oraz czy ten zaworek w EGR od spalin na dole tak ciężko chodzi? u mnie aby się poruszył trzeba było mocno naciskać. A oto zawór w całości a po zamontowaniu z powrotem zrobione zostały logi. na wolnych obrotach zaraz po odpaleniu tutaj próba w bs nadal nie zmieniają się wartości gdy EGR jest otwarty i zamknięty. Przepływomierz przeczyściłem sprężonym powietrzem tylko zapomniałem zobaczyć ten elektrozawór n239 zbadać go :> ale mam w zanadrzu inny zdobyczny na szrocie jak z wierzchu są takie same to czy różnią się czymś w środku? a tutaj znów na wolnych obrotach po próbie bs Narazie po porannym czyszczeniu błąd EGR się nie pokazuje lecz przed paroma minutami znów nie zgasła kontrolka od emisji spalin :wallbash:
kroghot Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 na logach się za dobrze nie znam ale miałem identyczny problem. Co prawda zaciągałem powietrze przy założonym EGR i przy włączonym silniku (i zaciągać mogłem do bólu i nic to nie dawało) Dodakowo jak na zapalonym silniku poruszałem chwile tym czarnym ustrojstwem to po jakimś czasie mi kontrolka zgasła. JAk wykasowałem błąd to po około 30 km dopiero się zapalała. EGR wymieniony i błędu nie ma
spanky Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 003 obroty silnika = 0 prawdopodobnie EGR bedzie do wymiany, dopoki nie podmienisz na nowy nie bedzie 100 % pewnosci ... jeszze zobaz czy dziala/dobrze spiety jest N18
miniSteel Opublikowano 14 Lipca 2009 Autor Opublikowano 14 Lipca 2009 Dziś sprawdzałem ten zawór n239 bo wcześniej mi wyskoczył również jego błąd lecz ma 34 omów oporu to chyba dobrze? do tego n18 nie mogłem się już dostać żeby sprawdzić ale przeczyściłem styki. Dmuchając powietrze dziś w założonym zaworze to znów uciekało tam z boku jak wskazuje śrubokręt. Logi są identyczne do tych wczoraj a po kasacji błędu po jakimś czasie znów się pokazuje :wallbash: Chyba jednak dojechałem zawór jak go czyściłem Rada na przyszłość dla tych co zamierzają wyczyścić EGR uwaga na membranę w środku i czym się go czyści. Już rozglądałem się za nowym zaworem EGR na allegro można taki dostać za 550 zeta np http://allegro.pl/item663101370_zawor_recyrkulacji_spalin_egr_vw_audi_seat_skoda.html Niby oryginalny ciekawe jak to jest bo te same zawory a różne ceny, a orientuje się ktoś ile w ASO kosztuje EGR. Rozważam jeszcze opcje dać auto do serwisu audi u mnie kuzyn tak zrobil w swojej a6 c6 jak zapaliła się kontrolka check engine i mu zrobili tylko tyle, że miał na gwarancji a u mnie jak wymienią tylko zawór EGR to będzie śmiech na sali a krzykną nie wiem ile
wrclaguna Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 cena w ASO http://sklep.gajos.com.pl/sklep/
miniSteel Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Panowie zawór zakupiony ( oryginalny wahlera 530 zł zapłaciłem za niego), założony i błąd zniknął Więc już spokojnie się jeździ bez święcącej kontrolki
karwat23 Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 kolego może mi powiesz jak działa ta rurka w egr zdjecia nr 2 bo u mnie jest chyba zapchany jak odłącze wężyk to jest wszystko ok a jak podłącze to zaczyna sie dławić i gaśnie chyba jest zapchany ale coś pisałeś że tam sie naciska coś bo próbowałem przepchać ale sie nie da może zamoczyc egr w ropie na noc czekam na pomoc i podrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się