Skocz do zawartości

miniSteel

Pasjonat
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O miniSteel

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia miniSteel

0

Reputacja

  1. Witam mam następujący problem, gdyż w ostatnio przestała reagować szyba na działanie guzika sterującego od pasażera z przodu. Aby sterować szybą muszę używać przycisku od kierowcy. Przycisk pasażera w ogóle nie reaguje na jego wciskanie oraz brak jest jego podświetlenia, podczas podpinania pod vag brak jest jakiś błędów, gdzie szukać rozwiązania problemu?
  2. Witam mam podobny problem z otwieraniem bagażnika. Problem występuje jednak jedynie w dni upalne, gdy auto się nagrzeje wtedy do otwarcia bagażnika muszę używać kluczyka, gdyż przy próbie otwarcia z pilota słyszę jedynie pracę zamka. Czy wymiana opisanej blaszki rozwiąże mój problem czy mam szukać gdzieś indziej? Podpinając się do vaga nie znalazłem żadnych błędów.
  3. Problemu ciąg dalszy. Wczoraj znów zrobiłem skana i wciąż pomimo kasacji błędów pojawia się ten błąd: 00958 - Key 4 35-00 - - oraz święcąca się kontrolka Uploaded with ImageShack.us Podejrzewam, iż on jest winowajcą migających awaryjnych oraz włączania się alarmu. Tylko teraz mam pytanie, gdyż kluczykiem odpalam auto bez problemu (silnik nie gaśnie) oraz działa pilot czyli otwieram i zamykam auto z pilota bez żadnego problemu (nie mrugają awaryjne i nie włącza się alarm). Ostatnio zaprogramowałem kluczyk w Module Komfortu (46), gdy wszedłem w bloki pomiarowe (08) kanał (007) i wciskając przyciski na pilocie był on widoczny przez auto i już zapisany. Aby się upewnić dodałem go jeszcze raz i tylko on jest teraz w pamięci auta. Lecz problem wciąż się utrzymuje. Nic nie pomaga usuwanie błędu w Module Komfortu :wallbash: Miał ktoś podobny problem ?
  4. Hej skanowałem ostatnio koledze a4, którą kupił na licytacji bez kluczyka. Po dorobieniu kluczyka wszystko działa lecz paląc auto włączają się awaryjne i świeci się żółta kontrolka auta z kluczykiem. Otwieranie oraz zamykanie działa. Przeskanowałem całe auto i wyskoczyły następujące błędy. Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 JQ Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1570 Coding: 00002 Shop #: WSC 63351 5 Faults Found: 17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus P1586 - 35-10 - - - Intermittent Elektrozawór kontroli zawieszenia silnika.Bank 1,2 - zwarcie do plusa > cewka, zwarcie 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground P1144 - 35-00 - - 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent Czujnik temp.silnika ECT - zwarcie do plusa, otwarty obwód 18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller P1649 - 35-00 - - CAN data bus, ABS - brak sygnału > moduł ABS, przewody, dopasowanie rezystora w ECM. Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 1726 Coding: 04255 Shop #: WSC 06435 3 Faults Found: 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - - 18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller P1848 - 35-10 - - - Intermittent 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 35-00 - - Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 H Component: A4 Klimaautomat 1016 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 8 Faults Found: 00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 01810 - Actuating Motor for Temperature Flap: Right (V159) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 41-00 - Blocked or No Voltage 00819 - High Pressure Sensor (G65) 07-10 - Signal to Low - Intermittent 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 49-10 - No Communications - Intermittent 00474 - Control Module for Immobilizer 49-00 - No Communications 00474 - Control Module for Immobilizer 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Address 09 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 279 E Component: int. Lastmodul RDW 0305 Coding: 00001 Shop #: WSC 63351 3 Faults Found: 00474 - Control Module for Immobilizer 49-00 - No Communications 01312 - Powertrain Data Bus 79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+ 52-10 - Supply Voltage Too High - Intermittent Skipping Address 15-Airbags Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 F Component: Lenksáulenmodul 0308 Coding: 00011 Shop #: WSC 63351 2 Faults Found: 00474 - Control Module for Immobilizer 49-00 - No Communications 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-10 - - - Intermittent Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 950 J Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D35 Coding: 00400 Shop #: WSC 00000 WAUZZZ8E23A152195 AUZ6Z0B0244003 2 Faults Found: 00668 - Supply Voltage Terminal 30 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - - Address 45 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 951 177 Component: Innenraumueberw. 0604 Coding: 00001 Shop #: WSC 00000 1 Fault Found: 01463 - Alarm triggered by Sensor for anti-theft alarm System 43-00 - Closed Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 BD Component: Komfortgerát TBF 1310 Coding: 06859 Shop #: WSC 63351 6 Faults Found: 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 52-10 - Supply Voltage Too High - Intermittent 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 01562 - Right Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01562 - Right Rear Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent 00958 - Key 4 35-00 - - 01802 - Door Warning Lamp: Pass Side (W36) 57-00 - Electric Circuit Failure Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 035 186 Component: concert II GRO 0008 Coding: 01001 Shop #: WSC 00021 2 Faults Found: 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 49-10 - No Communications - Intermittent 00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527) 49-10 - No Communications - Intermittent End ------------------------------------------------------- Aby pozbyć się błędu z kluczykiem trzeba zainstalować kluczyk?
  5. Niestety odznaczenie nic nie pomogło :/ :wallbash:
  6. Witam mam pytanie w sprawie pracy programu vag com 311 oraz 409. Wcześniej na laptaku miałem zainstalowana viste i pomimo początkowych trudności obie wersje programu działały bez problemu. Ostatnio zainstalowałem Windowsa Xp w celu lepszej współpracy laptopa z programem i niestety po uruchomieniu programu wyskakuje komunikat z błędem aplikacji o treści: Instrukcja spod "0x00dfabc2" odwołuje się do pamięci pod adresem "0x0060b010". Pamięć nie może być "read". Kliknij przycisk OK, aby przerwać działanie aplikacji. Po wyskoczeniu tego komunikatu program automatycznie sie zamyka. Nie pomogły próby ponownej instalacji programu, czy komuś zdarzył się podobny przypadek? Jak z powrotem przywrócić do działania program?
  7. Dostałem w bok przednie i tylnie drzwi ucierpiały a przy tym słupek jutro ma być rzeczoznawca i określi stan słupka jak przesunięty to autko idzie .....
  8. Panowie tragedia dziś spokojnie jadąc sobie do pracy czarne scierwo wjebało się we mnie na rondzie :wallbash: :wallbash: :wallbash:
  9. niestety do tego modelu nie mam na razie kabla żeby poszaleć z diagnozami:D ale wg serwisu Audi w Londynie wahania spowodowane są przez rolkę do napinacza rozrządu a kompletny rozrząd był wymieniany z 20 tys. km wcześniej również przez serwis audi. Więc zalecam omijanie serwisów audi przynajmniej w londynie
  10. Cała sprawa jest załatwiana na odległość i dlatego mi ciężko jest mówić szczegóły ale po dzisiejszej wizycie w audi kuzynowi powiedzieli że spowodowane jest to przez rozrząd. Auto ma przejechane ok 80 tys mil a rozrząd był już wymieniany.
  11. Biegi skaczą od 800 a dochodzą nawet do 1400. A gdy silnik się zagrzeje później problemu tego nie ma. Kurce z rurką to nie wiem dokładnie bo to wszystko na serwisie się odbywało.
  12. Problem wygląda następująco mój kuzyn w audi a6 c6 w silniku 20 tdi ze skrzynią manualną ma falujące obroty na biegu jałowym na zimnym silniku. Gdy tylko silnik się zagrzeje problem z falującymi obrotami znika. Co ciekawe auto było na serwisie w audi i problemu nie było przed wizytą a gdy auto zostało odebrane z serwisu problem się pojawił. Na serwisie były wymieniane wszystkie filtry oraz rurka od turbo gdyż wcześniej pomiędzy obrotami 1400 a 2000 auto szarpało, dymiło i nie miało mocy. Po serwisie jeden problem znikł ale pojawił się następny. Gdzie może być problem
  13. Panowie zawór zakupiony ( oryginalny wahlera 530 zł zapłaciłem za niego), założony i błąd zniknął Więc już spokojnie się jeździ bez święcącej kontrolki
  14. Już po problemie zawór EGR wymieniony na nówkę i koniec zmartwień z błędem
  15. Po moim ostatnim czyszczeniu starego zaworu za bardzo go przeczyściłem więc z nowym staram się być ostrożny dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...