miniSteel 0 Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 A więc podczas dzisiejszego auto skanowania dalej pojawia się ten błąd 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded. Zrobiłem próbę statyczną 003 i dałem basic settings i raz jest zawór otwarty a raz zamknięty nie wiem o co chodzi co oznaczają te różnice w MAF specified i actual bo gdzieś czytałem ze te wartości mają być podobne a u mnie ta druga jest znacznie większa o czym to świadczy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 do sprawdzenia: -podcisnienia do EGR -zaworek sterujacy EGR -sam zawór EGR ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
miniSteel 0 Posted July 13, 2009 Author Share Posted July 13, 2009 Dziś poszedł w ruch zawór EGR wyciągnąłem go i przeczyściłem wd-40. Mam pytanie bo gdy dmuchałem w wężyk (jest widoczny na fotce) to powietrze uciekało tymi otworami gdzie pokazuje śrubokręt i czy tak powinno być? oraz czy ten zaworek w EGR od spalin na dole tak ciężko chodzi? u mnie aby się poruszył trzeba było mocno naciskać. A oto zawór w całości a po zamontowaniu z powrotem zrobione zostały logi. na wolnych obrotach zaraz po odpaleniu tutaj próba w bs nadal nie zmieniają się wartości gdy EGR jest otwarty i zamknięty. Przepływomierz przeczyściłem sprężonym powietrzem tylko zapomniałem zobaczyć ten elektrozawór n239 zbadać go :> ale mam w zanadrzu inny zdobyczny na szrocie jak z wierzchu są takie same to czy różnią się czymś w środku? a tutaj znów na wolnych obrotach po próbie bs Narazie po porannym czyszczeniu błąd EGR się nie pokazuje lecz przed paroma minutami znów nie zgasła kontrolka od emisji spalin :wallbash: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kroghot 0 Posted July 14, 2009 Share Posted July 14, 2009 na logach się za dobrze nie znam ale miałem identyczny problem. Co prawda zaciągałem powietrze przy założonym EGR i przy włączonym silniku (i zaciągać mogłem do bólu i nic to nie dawało) Dodakowo jak na zapalonym silniku poruszałem chwile tym czarnym ustrojstwem to po jakimś czasie mi kontrolka zgasła. JAk wykasowałem błąd to po około 30 km dopiero się zapalała. EGR wymieniony i błędu nie ma Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted July 14, 2009 Share Posted July 14, 2009 003 obroty silnika = 0 prawdopodobnie EGR bedzie do wymiany, dopoki nie podmienisz na nowy nie bedzie 100 % pewnosci ... jeszze zobaz czy dziala/dobrze spiety jest N18 Link to comment Share on other sites More sharing options...
miniSteel 0 Posted July 14, 2009 Author Share Posted July 14, 2009 Dziś sprawdzałem ten zawór n239 bo wcześniej mi wyskoczył również jego błąd lecz ma 34 omów oporu to chyba dobrze? do tego n18 nie mogłem się już dostać żeby sprawdzić ale przeczyściłem styki. Dmuchając powietrze dziś w założonym zaworze to znów uciekało tam z boku jak wskazuje śrubokręt. Logi są identyczne do tych wczoraj a po kasacji błędu po jakimś czasie znów się pokazuje :wallbash: Chyba jednak dojechałem zawór jak go czyściłem Rada na przyszłość dla tych co zamierzają wyczyścić EGR uwaga na membranę w środku i czym się go czyści. Już rozglądałem się za nowym zaworem EGR na allegro można taki dostać za 550 zeta np http://allegro.pl/item663101370_zawor_recyrkulacji_spalin_egr_vw_audi_seat_skoda.html Niby oryginalny ciekawe jak to jest bo te same zawory a różne ceny, a orientuje się ktoś ile w ASO kosztuje EGR. Rozważam jeszcze opcje dać auto do serwisu audi u mnie kuzyn tak zrobil w swojej a6 c6 jak zapaliła się kontrolka check engine i mu zrobili tylko tyle, że miał na gwarancji a u mnie jak wymienią tylko zawór EGR to będzie śmiech na sali a krzykną nie wiem ile Link to comment Share on other sites More sharing options...
wrclaguna 331 Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 cena w ASO http://sklep.gajos.com.pl/sklep/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
miniSteel 0 Posted August 13, 2009 Author Share Posted August 13, 2009 Panowie zawór zakupiony ( oryginalny wahlera 530 zł zapłaciłem za niego), założony i błąd zniknął Więc już spokojnie się jeździ bez święcącej kontrolki Link to comment Share on other sites More sharing options...
karwat23 0 Posted October 18, 2009 Share Posted October 18, 2009 kolego może mi powiesz jak działa ta rurka w egr zdjecia nr 2 bo u mnie jest chyba zapchany jak odłącze wężyk to jest wszystko ok a jak podłącze to zaczyna sie dławić i gaśnie chyba jest zapchany ale coś pisałeś że tam sie naciska coś bo próbowałem przepchać ale sie nie da może zamoczyc egr w ropie na noc czekam na pomoc i podrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now