miro72 0 Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 Witam. Popatrzyłem trochę na wskazania czujników wg instrukcji: >1. pomiar na zimnym silnku*. >*najlepiej jest dokonać pomiar rano przed rozruchem silnika. >a. dokonujemy analizę grupy 007 w grupie 01-Engine - temperatury paliwa, >powietrza oraz płynu chłodzącego [G62] powinny być zbliżone do siebie. >jeżeli temp. płynu chłodzącego odbiega od dwóch pozostałych - możliwe >uszkodzenie czujnika G62. >temperatury należy zanotować. >b. dokonujemy analizę grupy 003 poz. 1 w grupie 17-Instruments - poznamy odczyt >z czujnika G2. >wartość powinna być zbliżona do wartości z punktu 1a. >jeżeli jest różna przy założeniu, że temperatury z pkt. 1a są zbliżone do siebie - >możliwe uszkodzenie czujnika G2. I wyszło mi na zimnym silniku temp. z czujnika G2 50°. I niżej nie spada nigdy. W związku z tym: czy wymienić? Na co to wpłynąć może? Czy ktoś tak ma? Z góry dzieki za wszelkie wytyczne. Pozdrawam /M Link to comment Share on other sites More sharing options...
domjenick 18 Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 wymienic i bedzie po klopocie...wplynie jedynie na to,ze bedzie pokazywac temperature wlasciwa tj na zimnym silniku-temperature otoczenia(mniejwiecej), a po rozgrzaniu-temperature cieczy,G2 jest odpowiedzialny za pokaz temp na zegarach Link to comment Share on other sites More sharing options...
czaja77 1 Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 i ja mam podobnie zimny silnik pokazuje mi 58c,a na gorącym 108c,klimatronik i deska ,czujnik wymieniony ok miesiąca temu z aso,ale dobre jest to ze na vagu pokazuje mi temperaturę płynu na kanale 7 ok,czyli zimny podobną do otoczenia gorący 91c, Link to comment Share on other sites More sharing options...
domjenick 18 Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 i ja mam podobnie zimny silnik pokazuje mi 58c,a na gorącym 108c,klimatronik i deska ,czujnik wymieniony ok miesiąca temu z aso,ale dobre jest to ze na vagu pokazuje mi temperaturę płynu na kanale 7 ok,czyli zimny podobną do otoczenia gorący 91c, ja bym sie tym nie przejmowal,jesli pokazuje podczas jazdy na blacie 90 i wznosi sie i opada prawidlowo(kiedy zimny i jak stygnie) Link to comment Share on other sites More sharing options...
miniSteel 0 Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 Ja u siebie ostatnio wymieniłem czujnik i wszystko śmiga jak talala Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now