mirq Opublikowano 18 Lipca 2009 Opublikowano 18 Lipca 2009 Poruszalem juz ten temat w innym watku, problem w tym ze na obrotach do 2000 obrotow silnik sie dlawi(zwlaszcza na jedynce), wykonalem logi statyczne, dynamiczne i z nich wynikalo ze nie ma problemu, z tym ze pomiary te robione byly na trzecim biegu. Jednak podczas proby uzyskania pomiaru w grupie 003 BS silnik gasnie, dostalem podpowiedz ze problemem moze byc EGR, wiec wymienilem na nowy. http://www.allegro.pl/item669037202_zawor_egr_audi_skoda_seat_vw_tdi_038131501_aa.html Po wymianie troszke poprawila sie dynamika auta jednak problem jedynki nadal pozostal, po wcisnieciu pedalu gazu do oporu auto jedzie mulowato nawet na wiekszych obrotach(powyzej 2000). Oczywiscie po wymianie probowalem raz jeszcze uzyskac pomiary grupy 003 BS, efekt ten sam, rozniaca taka ze zanim silnik zgasl udalo mi sie zrobic przez chwile pomiary, wynik ponizej. http://foto.otvk.pl/003-BS.JPG Dodam jeszcze pomiar statyczny grupy 003, mam dwa rozne wyniki, pierwszy: http://foto.otvk.pl/statyczne-003-II.JPG Kolejny zrobilem po tym jak po chwili silnik zaczal dziwnie pracowac: http://foto.otvk.pl/statyczne%20003.JPG Co jeszcze moge sprawdzic, nie mam ochoty placic za podlaczenie do komputera i analize logow w serwisie, ale jesli bedzie taka potrzeba ... Prosze o jakies sugestie. Pozdrawiam mipq
miniSteel Opublikowano 18 Lipca 2009 Opublikowano 18 Lipca 2009 A wyskakuje Ci jakiś błąd w engine? ja też mam problem z egr i wyskakuje mi błąd związany z nim lecz nie mam problemów z dynamiką silnika. Przy próbie bs zawór się zamyka i otwiera, a gasić go może ponieważ obok egr jest - siłownik klapy gaszącej ten czarny i on nim steruje i wiem że jak u siebie nim podziałam to właśnie silnik gaśnie. U ciebie problem z dynamiką może być to, że dostaje za dużo spalin i dlatego silnik jest mułowaty tak mi się wydaje :gwizdanie: u mnie problem jest odwroty, gdyż silnik prawie w ogóle nie dostaje spalin Może posprawdzaj wszystkie wężyki i elektrozawory. A mam pytanie do Ciebie bo przymierzam się do kupna egr z allegro czy kupowałeś u tego gościa co dałeś link i jak wszystko w porządku było z zaworem i kupnem? :gwizdanie: Jak wpadnie mi coś do głowy to Ci napisze
mirq Opublikowano 18 Lipca 2009 Autor Opublikowano 18 Lipca 2009 Bledow nie mam, gdy kupilem EGR to w komplecie byl ten silownik, mam 12 miesiecy gwarancji na ten zawor, co do aukcji to zamowilem w czwartek a zawor dostarczono mi w piatek(rewelacja) . Posprawdzam jeszcze te wezyki no i elektozawory( co to jest i gdzie tego szukac).
miniSteel Opublikowano 18 Lipca 2009 Opublikowano 18 Lipca 2009 Tutaj masz schemat cały http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_tdi_schemat_polaczen_wezy_podcisnienia_dla_silnikow_avb_awx_avf-t62206.0.html no to jak jesteś zadowolony jak przebieg zakup to już wiem u kogo kupie egra
mirq Opublikowano 18 Lipca 2009 Autor Opublikowano 18 Lipca 2009 Tak sie zastanawiam czy przypadkiem problem nie lezy po stronie n239, silnikiem trzesie podczas analizy 003 BS kiedy silnik gasnie, pytanie jak sprawdzic czy n239 poprawnie streruje silownikiem klapy gaszacej?
spanky Opublikowano 18 Lipca 2009 Opublikowano 18 Lipca 2009 podmienic na nowy na testy ... sprawdz wszsytkie podcisnienia ... p.s czy w 011 bs sterownik podnosi obroty do 1400 rpm ...
mirq Opublikowano 19 Lipca 2009 Autor Opublikowano 19 Lipca 2009 Pomiar z grupy 011BS -> http://foto.otvk.pl/011-BS.JPG. Razem z kolega obserwowalem zachowanie klapy gaszacej i dziala prawidlowo tz. przesuwa sie podczas gaszenia silnika. Zatkalem wezyk idacy do silownika EGR i auto pracowalo poprawnie, na jedynce jechalo az milo i 003BS tez moglem odpalic bez problemu. W jaki sposob sprawdzic wszystkie podcisnienia? Dziwne ze przed czyszczeniem turbiny nie mialem tego problemu, mozliwe ze mechanik zamienial mi ktores wezyki, te od n18 i n239 sprawdzilem, sa podlaczone prawidlowo, sprawdze jeszcze te przy n75, pozatym czuje spaliny kiedy nachylam sie silnikiem, czy to normalne ?
spanky Opublikowano 19 Lipca 2009 Opublikowano 19 Lipca 2009 Pomiar z grupy 011BS -> http://foto.otvk.pl/011-BS.JPG. Razem z kolega obserwowalem zachowanie klapy gaszacej i dziala prawidlowo tz. przesuwa sie podczas gaszenia silnika. Zatkalem wezyk idacy do silownika EGR i auto pracowalo poprawnie, na jedynce jechalo az milo i 003BS tez moglem odpalic bez problemu. W jaki sposob sprawdzic wszystkie podcisnienia? Dziwne ze przed czyszczeniem turbiny nie mialem tego problemu, mozliwe ze mechanik zamienial mi ktores wezyki, te od n18 i n239 sprawdzilem, sa podlaczone prawidlowo, sprawdze jeszcze te przy n75, pozatym czuje spaliny kiedy nachylam sie silnikiem, czy to normalne ? zatkanie egr jest rozwiazaniem ale polowicznym ... pprzyczyny musisz szukac w obrebie EGR-u nic innego sie nie da wymyslec via net ....
grzanek85 Opublikowano 19 Lipca 2009 Opublikowano 19 Lipca 2009 Mi to wygląda na pozamieniane podciśnienia EGR z klapą gaszącą
mirq Opublikowano 21 Lipca 2009 Autor Opublikowano 21 Lipca 2009 Mam zgodnie z tym schematem http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_tdi_schemat_polaczen_wezy_podcisnienia_dla_silnikow_avb_awx_avf-t62206.0.html [br]Dopisany: 20 Lipiec 2009, 15:50_________________________________________________Po odpaleniu auta, na biegu jalowym, egr jest otwarty, po chwili(okolo 2-5 min) zamyka sie, dopiero po przygazowaniu znowu otwiera sie i tak nieustanie. Chyba poprostu zaslepie ten EGR, tyle ze szkoda bo kupilem nowy.
spanky Opublikowano 21 Lipca 2009 Opublikowano 21 Lipca 2009 Po odpaleniu auta, na biegu jalowym, egr jest otwarty, po chwili(okolo 2-5 min) zamyka sie, dopiero po przygazowaniu znowu otwiera sie i tak nieustanie. Chyba poprostu zaslepie ten EGR, tyle ze szkoda bo kupilem nowy. to jest prawidłowa praca EGR
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się