Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Chwilowy brak ładowania i brak wspomagania kierownicy


augustA4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Juz drugi raz mam podobny problem. Po uruchomieniu silnika po jakimś czasie pali sie kontrolka braku ładowania i czuje większy opór na kole kierownicy. Przypuszczam że pasek się śliska bo nie jest juz pierwszej młodości. Jednak nie słyszę żadnego pisku. Może cos go blokuje ( alternator , pompa wspomagania, pompa od klimy)??? :mysli: jak to sprawdzić??

Ma ktoś jakiś pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro pali się kontrolka od ładowania stawiał bym na alternator,zacznij od niego .Nie będzie łatwo bo żeby zdjąć pasek najlepiej rozebrać przód auta.Po zdjęciu paska pokręć rolką od alternatora i zobacz jak się obraca.Niech ktoś przed tym odpali auto a ty patrz co się dzieje z paskiem ,czy się ślizga ,czy alternator się obraca ,zacznij od tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...