dzbanek1987 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Witam ,jak juz wspomniałem w kilku postach jestem szczesliwym posiadaczem b6 1.9 tdi 131 ps 2002.Samochód zakupiłem w maju z przebiegiem 190.000 km (przeed zakupem zadzwoniłem do ASO i sprawdzili mi po numerze VIN historie serwisową ,pracownik serwisu stwierdził że nie ma podstaw żeby stwierdzić ze licznik był kręcony,podpinałem równie pod oprogramowanie bosha i wszystko ok jest)zapytałem również o zmiane rozrządu,powiedziano mi że był wymieniany przy przebiegu 170.000 w grudniu 2007,jest tęz wbita z przodu tabliczka z tym samym przbiegiem i datą,która informuje o zmianie rozrządu.Po zrobieniu 4.000 km pojawił sie szum z okolić rozrządu.Z tego co czytałem mogą to byc pasek od alternatora ,klimy itp.Prosze o rade ,czy jak juz rozbierze mi mój mechanik cały przód czy wymienić wszystko dla swietego spokoju czy tylko usunąć usterke? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trzeniu Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Kolego , podstawową rzeczą po kupnie jest wymiana rozrządu. Nie wierz w naklejki , tabliczki , potwierdzenie pana z asa bo jego to nic nie kosztuje. Wymień i spokój na 90k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzbanek1987 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Ok ,tez tak chyba zrobie,bede spokojnie spał ok ,teraz mi powiedzcie czy wymieniac paski i napinacze od alternatora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 zależy w jakim stanie jest ten pasek wielorowkowy, napinacz i koło pasowe alternatora tzw. "wolne koło" ze sprzęgłem jednokierunkowym, jak mechanik zrzuci pasek wielorowkowy to sprawdźcie czy ten szum nadal występuje czy ustanie a jeśli ustanie to trzeba sprawdzić kręcąc ręką wszystkimi kołami pasowymi napędzanymi przez pasek wielorowkowy aby ustalić które szumi i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voytek80 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 wlasnie u mnie przyczyną szumów był napinacz paska wielorowkowego na wykończeniu do tego stopnia że przecierał pasek, po wymianie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek 4 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 wymienić bez gadania ja kupiłem austo zprzebiegiem 249 kkm a pasek wymieniany był przy 224 kkm ale i tak wymieniałem zeby spac spokojnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazuyaet 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 U mnie też był problem z napinaczem, Dopiero przy wymianie rozrządu wyszło jaki był zużyty(oczywiście wymiana razem z rozrządem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się