stuBS Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Przy wlaczonym silniku az "tryska" znad filtra paliwa. Filtr wymieniany 2 dni temu (dokrecony dobrze). Powiedzcie mi fachowcy jak sie nazywa ta czesc ktora znajduje sie na filtrze paliwa- ? Z niej wychodza 2 przewody, jaki jest orientacyjny koszt wymiany czegos takiego? wrzucam fotke, w miejscu zacznaczonym mam wyciek.
Grzesiek234 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Czemu on taki zdezelowany, do wymiany filtra nie trzeba zciągać przewodów. Miałem podobny problem i okazało się że uszczelka od starego filtra przylepiłam się po spodem i jak założyłem nowy to mi tak samo tryskało paliwo na wszystkie strony - może u ciebie jest tak samo?
stuBS Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2009 tylko ze u mnie tryska dokladnie z tego nagwintowanego miejsca. Tak jakby bylo ono przetarte. Z reszta widac w jakim stanie jest owa czesc. Cos czuje ze mechanik ktory ostatnio wymienial mi filtr troche sie zbyt mocno silowal i uszkodzil. Ponawiam pytanko: jak sie nazywa ta cala czesc?
k0za Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Jeżeli chodzi i tą okrągłą czarną część jest to chłodnica paliwa. Uszczelka musi być bo potem są kłopoty ze szczelnością. Ta się odkręca tym dużym imbusem i u mnie zeszło leciutko także tutaj musiało być rezanie..
Gość Zimny Chirurg Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Jak robił Ci to mechanik to pewnie coś rozwalił i nic nie rób tylko wal do niego i pokaż mu co narobił i niech on sie martwi a nie Ty. Pozdro ZC
stuBS Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2009 chodzi o to ze ten mechanik znajduje sie daleko ode mnie (ok.450km). W takim stanie gdzie paliwo sie leje na silnik, skrzynie nie ma sensu go odwiedzac. Przyznal ze mogl cos uszkodzic, poradzil abym sprobowal skleic ta nieszczelnosc klejem 2-skladnikowym. Tak mysle na ile to rozwiazanie starczy, chcialem sie zorientowac czy nie lepiej byloby wymienic ta cala "chlodnice paliwa". Gdzie moge ja dostac? tylko ASO
k0za Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Może coś pomoże: Jesteś pewny, że to wycieka paliwo? Może cieknie płyn chłodzący? ( nie ubywa go ?)
stuBS Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2009 na 100% jest to paliwo. Plynu nie ubylo. Wycieka dokladnie z czesci nr. 13 ze srodkowego "rowka"
k0za Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Może jest zwyczajnie niedokręcone, spróbuj tym dużym imbusem dokręcić, lub zobacz czy w ogóle pod śrubą jest ten oring. Na zdjęciu wygląda to tak jakby "mechanik" nie dysponował dużym imbusem i odkręcał to jakoś magicznie i dlatego jest takie pogniecione... Ten imbus jest do dostania pojedynczo w castoramie.
stuBS Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2009 wszystko sprawdzone, dokrecone i dalej cieknie. Wyglada to na uszkodzenie mechaniczne, zakleilem to klejem 2-skladnikowym. Jutro sie okaze na ile to pomoze i czy wytrzyma kilka dni zanim wybiore sie ponownie do "mojego" mechanika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się