Skocz do zawartości

Grzesiek234

Pasjonat
  • Postów

    123
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Grzesiek234

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    ROMFORD

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AJM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Grzesiek234

0

Reputacja

  1. Kolega ma AJMa a tam jest klapa gasząca bo to silnik na PD, więc proponowałbym to sprawdzić czy pracuje po przekręceniu kluczyka. pozdrawiam
  2. Witam Mogę prosić o nr. pływaka paliwa w zbiorniku do A6 C5 1.9tdi 2004 rok. Może ktoś wie czy to taki sam jak w A4 1.9 tdi. Z góry dziękuje i pozdrawiam
  3. To przepływomierz, wilgotne powietrze powoduje że przepływka podaje dane o większej masie powietrza do kompa. Sprobuj wyczyścić i zobaczysz czy nie odmuli auta lub podmień z innego na próbę.
  4. Witaj Miałem podobne objawy też temp. dochodziła mi do ok. 70 stopni i dalej nie chciała, kupiłem termostat w aso wraz z oringiem coś ok.120zł. Po wymianie wszystko wróciło do normy temp. w czasie jazdy zawsze ok 90, spada tylko na dłuższym postoju na jałowym jak jest duży mróz ale ten typ tak ma. Więc myślę że może trafiłeś na jakiś wadliwy termostat. pozdrawiam
  5. Dzięki wielkie uratowałeś mi życie :>
  6. Witam Mam prośbę, czy ktoś mógłby mi podać numery poduszek silnika do AJM-a lewa i prawa, gdzieś kiedyś się na nie natknąłem a teraz nie mogę znaleźć. Czy są takie same jak do AFN-a? Z góry dziękuję i pozdrawiam Hej już nikomu się do etki nie chce zajrzeć ;(
  7. Ja mam ale właściwie nie używam, ale moja dziewczyna to nawet dziś jak wsiadła to od razu włączyła sobie, dzięki temu zawsze jest gorąca - także świetna inwestycja
  8. Spróbuj jeszcze poluzować złączkę między katakizatorem a tłumikiem i się przejechać parę metrów może mechanik plecionkę wymienił a nie ustawił wydechu i są naprężenia a może wieszaki są wyciągnięte
  9. Dodam tylko że miałem tak samo i wymiana plecionki również u mnie pomogła(wyglądała jak nowa a mechanik powiedział że jestem głupi że chcę wymieniać :> ) pozdrawiam wszystkich
  10. Zastosuj opcje z pierwszego postu - sprawdzona i bez komplikacji - piątka i pchamy
  11. Tak ta śruba służy do rozkręcania filtra, na klucz imbusowy. Sprubuj dokręcić byle niezamocno, jeśli nie pomoże to kup filtr i wymień w zestawie są zawsze dwa oringi które się wymienia i pewnie któryś nawalił, koszt jest niewielki bo wymienia się tylko wkład który jest w tej metalowej puszce.
  12. Myślę że wymiana tego który jest na nowy i poprawne ustawienie wydechu wystarczy - skoro wszystkim innym wystarcza to i ciebie powinno to działać, no chyba że już wymieniłeś i nie widac poprawy? U mnie plecionka wyglądała jak nowa a powodowała drżenie i buczenie w pewnym przedziale obrotów - a po wymianie :>
  13. Też miałem problem z drganiami i buczeniem między 1800-2000obr. i wymiana plecionki załatwiła sprawę ( a wyglądała jak nowa).
  14. Bosal robi niezłe zamienniki do A4 i cena jest przyzwoita, w IC niecałe 600zł. i śpisz spokojnie.
  15. Ja bym skupił sie na plecionce daje takie same objawy, moja wyglądała ja nowa a robila to samo - aż szkoda było wycinać. Kazdy mechanik mówił że to głupota wycinać taką plecionkę, a po wymianie - cisza :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...