Skocz do zawartości

rafi1985

Pasjonat
  • Postów

    130
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rafi1985

Osiągnięcia rafi1985

0

Reputacja

  1. korek wymieniony zostal. Czy jak na postoju na rozgrzanym silniku wkreci sie go na obroty do 3 tys i przewody beda cieple i miekkie to znaczy ze uszczelka jest ok??
  2. no własnie mazik zadnej nie ma a spaliny raczej normalne, na pewno nie kopci na bialo przesadnie ---------- Post added at 08:26 ---------- Previous post was at 08:12 ---------- dodam tylko ze , ogrzewanie działa super, normalnie sie nagrzewa i trzyma temperature ---------- Post added at 08:28 ---------- Previous post was at 08:26 ---------- a powiedzcie jeszcze, czy jest taka mozliwosc ze ten zaworek moze byc z sam siebie uszkodzony ze po prostu nie trzyma plynu podczas postoju i lekko sobie ucieka??
  3. mam diesla. No to sie wkur.... teraz :/
  4. Witam!! Mam problem z uciekającym płynem chłodniczym. Zorientowałem się że zbiorniczek popuszcza troche płynu wiec pokazuje miejsce wycieku i pytanie brzmi co to jest i jak sobie z tym poradzic?? Dodaje link do allegro z przykladowym zbiorniczkiem bo nie potrafie dodawac zdjęć. Oto link: http://allegro.pl/passat-b5-a4-a6-zbiorniczek-wyrownawczy-i2123758434.html Chodzi mi o ten mały wypustek pod zbiorniczkiem na wysokosci korka niebieskiego. Inaczej pierwszy od lewej hehe pozdr
  5. ja mam pomalowane wnetrze farba na wysokie temperatury i zrobilem to pedzelkiem i do tej pory super to sie trzyma (2 lata)
  6. Czytalem na forum ze niby jest te sprzegielko a inni mowia ze nie ma. W koncu jak jest? I jak jest to jak najlepiej je sprawdzic czy sie nadaje bo mi napinacz paska sie wygial lekko co moze tez byc przeciez spowodowane tym sprzegielkiem.[br]Dopisany: 12 Kwiecień 2011, 15:56_________________________________________________aaa i jak najlepiej tymczasowo uciszyc ten napinacz bo mi piszczy strasznie a wymiana dopiero w weekned???
  7. mi tylko chodzi o tymczasowe rozwiazanie. Jutro go sprobuje naprawic a jak nie to oczywiscie nowy bedzie. To jak moge jeszcze zrobic tak z 50 km bez obaw??
  8. no ale jezeli z podlaczonym n75 lapie notlauf a bez nie i sie rozpedza bez bledu to wszytsko wskazuje na n75? czarnego baka nie puszcza przy butowaniu
  9. Szukajac przyczyny notlaufu i braku mocy wyczytalem ze aby sprawdzic n75 wystraczy zmostkowac (pominac n75) przewody czerwony z niebieskim i wtedy wszystko bedzie jasne co do sprawnosci tego zawora. No i tez tak zrobilem i okazalo sie ze nie lapie notlaufa i auto lepiejh sie rozpedza powyzej 100 km/h czyli wychodzi ze jest padniety tak???? czy moge jezdzic bez szkody z tak zmostkowanymi przewodami do czasu reanimacji badz kupna nowego n75?
  10. Koledzy a jak nipo prostue mam vaga to moge takie cos zrobic u siebie tzw "na oko" czyli po prostu kluczem zrobic np pol obrotu i doladowanie sie zwiekszy? pytam poniewaz dzis dla sprawdzenia n75 zmostkowalem przewody niebieski z czerowynym i prawie wogole nie odczuwalem roznicy w mocy czyli doladowanie musi byc w tej okolicy 0,6 bara
  11. Witam Czy to ze zawor mam przykrecony wtyczka do dołu moze miec jakis wplyw na dzialanie tego urzadzenia? Pytam sie bo zauwazylem ze u innych jest wtyczką do gory i zastanawia mnie to czy moze miec to wplyw na jego dzialanie prawidlowe bo ostatnio chyba on mi szwankuje
  12. czy ktos z olsztyna moze mi zrobic logi dynamiczne w przyszly weekend?? oczywiscie zaplace za taka usluge pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...