Skocz do zawartości

Lok

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lok

Osiągnięcia Lok

0

Reputacja

  1. To prawda do tego samochodu jest kilka rodzai poduszek. Niestety żaden zamiennik nie będzie tak elastyczny jak oryginalne poduchy z montażu. Ja u siebie mam założone właśnie Lemforder i jestem zadowolony choć są one dosyć twarde. To już nie te made in germany co kiedyś.
  2. Wibracje na pedale sprzęgła zawsze występują w samochodach z silnikiem Diesel starszej generacji czyli na pompie wtryskowej. Jeśli są delikatne wibracje to wszystko jest w normie, natomiast jeśli po położeniu stopy na pedał sprzęgła nie wciśnięty mrowi noga od wibracji wówczas mogą być uszkodzone poduszki pod skrzynią bądź zerwana łapa skrzyni albo wywalone wieszaki wydechu i wtedy też będzie tak drgało. Skontrolował bym także poduszki pod silnikiem i taką małą tulejkę w okolicy filtra powietrza.
  3. Najdziwniejsze w tym problemie jest to że czasami się to trzęsienie objawia regularnie a innym razem przez na przykład 10 dni tego wcale nie ma. Jakieś pół roku temu założyłem chipa do swojej AHU 1.9 tdi 90 ps i teraz mam 115 ps. Problem istniał przed jak i po chipe z małym wyjątkiem że po chipe zaczęło poszarpywać także na 5 od 1500-1700 obrotów lub 70 km/h i podczas dodania gazu.Problem z 5 zaniknął a powróciła telepawka na 1. Dodam że mam nową skrzynię bo starą zajeździłem.Sprzęgło też nowe bez dwu masy. Mam stary jedno mas ten co był i zastanawiam się czy to nie on. Wszędzie jednak piszę że zwykłe koło zamachowe nie ulega praktycznie uszkodzeniu i to samo mówił mechanik co zakładał mi skrzynię i sprzęgło.
  4. Czy ktoś wpadł na pomysł żeby podłączyć Vaga i zobaczyć czy auto wykazuje jakieś błędy? Ja przyznam się że cały czas myślałem że to problem natury mechanicznej i dlatego wymieniałem co mechanik zalecił ale teraz już nic nie wymienię dopóki nie zdiagnozuję tej usterki. Jeśli ktoś podłączał kompa i ma jakieś błędy z diagnostyki statycznej i dynamicznej to bardzo proszę niech się podzieli tymi informacjami.
  5. Najdziwniejsze jest to że ja też wymieniłem sprzęgło właśnie z tego powodu kompletne i po wymianie jak ręką odjął przez pół roku a teraz od nowa to samo. Miałem kiedyś forda mondeo na którego wszyscy tyle piszą i przez 3 lata wymieniłem tylko łożysko z tyłu w zawieszeniu a tu z audi taki zonk.
  6. Czy ktoś już rozwiązał ten problem? Mam wymienione właśnie z tego powodu: Nowa skrzynia, Sprzęgł kompletne LUK bez dwu masy tylko jedn omas , plecionkę wydechu oryginalną, poduszki pod silnikiem oraz jeną pod skrzynią, przeguby zewnętrzne bo wewnętrzne ponoć dobre słowa mechanika, nowe wahacze końcówki drążków. Stawiam na awarię termiczną związaną z temperaturą ponieważ mi samochód przez całą zimę nie szarpał natomiast w ciepłych okresach tylko robi te cyrki.
  7. Ok dziękuję za odpowiedź
  8. Ile auto z silnikiem 2000 cm bierze pb na rozruch na instalacji lpg sekwencyjnej IV generacji. Wszyscy podają że tyle gazu pali na 100 a ile spala benzyny? Posiadam diesla i chciałbym obliczyć co wychodzi taniej czy diesel czy benzyna 2.0 z lpg
  9. Drży mi samochód gdy na 5 biegu mocno dodam gazu i objawia się to takim rezonansem dzwonieniem jakby wydechu. Zakładałem już kiedyś posta ale tam już chyba nikt nie zagląda. Wymieniłem: Sprzęgło kompletne dwu masy nie mam Plecionkę, tłumik środkowy Skrzynię przeguby, poduszki wszystkie. Katalizator wywalony wspawana rurka w puszkę. Kąt wtrysku sprawdzany z pod nastawnika na pompie nic nie cieknie. Turbo sprawdzane ponoć jest dobre. Zastanawia mnie czy wydech jest dobrze zamocowany. W książce znalazłem taka informację: Rura wylotowa przednia do wspornika skrzyni przekładniowej. U mnie w okolicach skrzyni biegów wydech nigdzie nie jest przykręcony. a4-b5 1.9 tdi sedan 90 ps
  10. Lok

    [B5 AHU] Buczenie wydechu

    Biegi chodzą idealnie i bardzo płynnie. Jedynie wsteczny trudniej wchodzi ale to normalne. [br]Dopisany: 28 Lipiec 2010, 20:06_________________________________________________Dzisiaj byłem na hamowni i nic samochód wpada w rezonans i dzwoni ale komputer nie pokazuje żadnych błędów mag od hamowni niuchał tu i tam i powiedział że nie wie co jest grane i gdzie to dzwoni. [br]Dopisany: 11 Sierpień 2010, 20:14_________________________________________________Wymieniłem skrzynie bo rozleciał się synchronizator i już myślałem że te dzwonienie ustanie. Dzwonienie dalej jest podczas przyśpieszania na 5 biegu czyli to nie skrzynia.
  11. Już zrobiłem okazało się że spalony bezpiecznik. Pozdrawiam
  12. Wstyd się przyznać ale zrobiłem tym autem 56 tys km i dzisiaj się złapałem na tym że na długich nie można włączyć kierunkowskazu. Na światłach mijania naturalnie mam. Powodem tego jest chip tunin który zrobiłem na dniach a to skłoniło mnie do posprawdzania wszystkiego w układzie elektrycznym choć pewnie nie ma to związku.
  13. Koledzy czy na długich działają wam kierunkowskazy?
  14. Właśnie biegi wchodzą całkowicie normalnie więc dziwi mnie to że to może być skrzynia. Czy mieliście może wymieniane sprzęgło? U mnie to dzwonienie występuje od wymiany sprzęgła. Dzisiaj jeden gość powiedział mi że może mechanik montując skrzynię źle założył taką blachę co wygląda jak uszczelka i idzie pomiędzy skrzynię a silnik. Niech tylko mi nikt nie mówi że tam nie ma uszczelki metalowej bo sam ją widziałem. Czy komuś z was ten objaw powstał po wymianie sprzęgła?[br]Dopisany: 20 Październik 2010, 19:08_________________________________________________Dodam że skrzynia nie zgrzyta ani nie szarpie. Wiadomo jak ostro pocisnę i robię szybkie zmiany to nie ma elastyki jak podczas normalnej jazdy ale to raczej wszystko w normie. Nie mam dwu masu !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...