Skocz do zawartości

knipex

Pasjonat
  • Postów

    99
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O knipex

Informacje

  • Imię
    knipex
  • Miasto
    w aucie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia knipex

0

Reputacja

  1. No...to moze byc takze sam amortyzator. Gdy sa wybite wahacze i amorki to tlucze wszystko ale gdy wymieni sie wahacze a zostana stare amortyzatory wtedy to bardzo dobrze slychac. Sprawdz amortyzatory. McPhersona nie ma.Jest kolumna zawieszenia.W kolumnie McPhersona amortyzator obraca sie wraz ze skrecaniem kierownica,tzn. prowadzi kolo.
  2. Powietrze z nawiewów przy ustawieniu na LO u mnie ma tem. 6.3 stopnia.
  3. ETKA mówi : co do passata 1.9 to : silnik AVB 038 906 461 038 906 461 X silniki AVF,AWX,BGW,BHW 074 906 461 B 074 906 461 BX natomiast audi 2.5 : silnik AFB 059 906 461 E 059 906 461 EX silnik AKN 059 906 461 E 059 906 461 EX 059 906 461 B 059 906 461 BX
  4. Wchodzisz w menadzer urzadzen systemu--->porty com(klik)--->port komunikacyjny(jezeli nie wiesz ktory to bedzie to odlacz a nastepnie przylacz kabel vag to pojawi sie w portach)--->prawy myszy na port(klik) i wlasciwosci(klik)--->ustawienia portu(zmien przeplywnosc bitow z 9600 na 4800--->nastepnie zaawansowane u dolu okna--->zmniejsz bufor odbioru i transmisji
  5. knipex

    [ALL B5] Błędy klimatronika

    Musisz zdjac tapicerke bagaznika(boczki) to bedziesz widzial. Po stronie kierowcy woda moze leciec przez ecu albo po lince do otwierania maski.Trzeba odkrecic obudowe komputera i zobacz czy jest tam uszczelka ale na poczatku sprawdz czy masz drozne kanaly odplywowe. Pod ukumulatorem jest jeden i drugi pod pompa hamulcowa.Po stronie pasazera to prawdopodobnie skraplacz przecieka.Sprawdz tez czy masz zaslepki w otworach podlogi.Trzeba zajzec pod samochod.
  6. knipex

    [ALL B5] Błędy klimatronika

    http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=161329.0;highlight=nastawnik+klapy 00601 - potencjometr V70 (G112) Jezeli chodzi o parowanie szyb to sprawdz czy nie jest dywan podlogi mokry. Najlepiej odchyl i zobacz czy gabka nie jest nasiaknieta bo byc moze woda sie dostala. Z wierzchu bedzie suchy a od spodu gnoj. Nie powinny parowac szyby jezeli jest troche wilgotno na zewnatrz nawet przy wylaczonej klimie.Nastepnie sprawdz ta klape czy nie jest zablokowana w pozycji zamknietej oraz otwory do recylkulacji powietrza w nadwoziu.
  7. Wyłacz radio to bedziesz zawsze słyszał
  8. knipex

    [B5 AFN] Napinacz paska

    Napinacz juz zamowilem. Najtanszy wzialem. http://motoallegro.pl/napinacz-paska-audi-a4-vw-passat-b5-028903315m-i1492367737.html
  9. knipex

    [B5 AFN] Napinacz paska

    Lekko wygło góra w strone chłodnicy a jak do tego doszło to nie wiem. Trzeba bedzie wyjechac przodem zeby to wymienic?
  10. knipex

    [B5 AFN] Napinacz paska

    Czyli to bedzie ten ze zdjecia?
  11. knipex

    [B5 AFN] Napinacz paska

    Potrzebuje wymienić napinacz paska ten koło alternatora bo go lekko wygło i zaczeło strzępić pasek ale nie znam nr cześci i wogóle jak on wyglada po demontażu. Zastanawiam sie czy to moze byc takie coś
  12. Identycznie jakby w schowku ale głebiej Tez tak mialem i dopiero gdy czyscilem kanał odpływowy pod aku to znalazlem tam blaszke. Wydawalo sie,ze to w srodku a jednak...
  13. knipex

    [B5 AFN] Klima na krótko

    To chyba nie zostaje nic innego jak pruć wszysko i sprawdzac kable.[br]Dopisany: 14 Luty 2011, 16:58_________________________________________________Problem rozwiazany.Wymienilem panel bo okazalo sie,ze byl nie z tego wozu. Zostal tylko blad zapetlenie silnika.[br]Dopisany: 09 Marzec 2011, 13:03_________________________________________________Do tego wymieniłem wiatrak klimy bo buczal a tym wszystkim elektrykom,mechanikom i elektronikom @#$%^&* w @#$%^&* i @#$% ich pies w tych ich garażach. Najlepszy klub to A4.klub.pl
  14. Tylko uwazaj przy przykrecaniu przewodu olejowego. Nie wiem jak to wyglada w tych nowszych rocznikach ale pewnie podobnie jak u mnie. Na koncu tej rurki jest taki nypel ktory wchodzi w krociec wkrecony w turbine i nie ma tam zadnej uszczelki.Trzeba dobrze zalapac gwint i ma sie krecic lekko palcami prawie do konca.Nic na sile bo zniszczysz gwint. Jak zaczyna na poczatku ciezko isc to od nowa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...