Skocz do zawartości

lukaszlw

Pasjonat
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukaszlw

Osiągnięcia lukaszlw

0

Reputacja

  1. Wspomaganie chodzi narazie ok , kierownicą kręci się lekko. Ale nadal pozostał efekt przegrzewania się płynu.
  2. sitko na miejscu wyczyszczone, płyn się nie pieni ani nie bulgocze. przeczytałem forum i te podstawowe rzeczy zrobiłem na resztę nie mam pomysłu
  3. Bo odkręcam korek i leci para i ciepło daje konkret. I pompa mocno nagrzana jest.
  4. Chłopy pomocy! Na wolnych obrotach nie ma wspomagania ( na ciepłym silniku ) oraz gotuje się płyn. Myślałem, że to pompa więc ją wymieniłem oraz płyn na zielony febi 06161. Wcześniej był 06162 i było to samo. Układ oczywiście wypłukałem płynem, strzykawką jak nabiorę jest ładny przeźroczysty zielony płyn. Magiel jest lekko przypocony, a także wąż pompa-magiel także jest lekko przypocony przy końcówce od strony pompy. Dodatkowo w kabinie słyszeć syczenie które cichnie przy skręcie. Czy jest to wina magla? Czy pocący się wąż także może partolić sprawę?
  5. Czekam na odpowiedź bo od dziś mam takie same objawy. Ja bym powiedział, że to nie servo, faktycznie odgłos pochodzi z tamtych okolic ale pod servem jest maglownica. Może to ona daje taki odgłos. Zastanawiające jest to czemu to cichnie podczas ruchów kierownicą. Poziom płynu jest, pompa zmieniana pół roku temu, wspomaganie działa normalnie. Przeczytałem dużo opinii na różnych forach, jedni mówią że zapchany przewód, jeszcze inni o jakimś zaworze zwrotnym. W każdym przypadku zmiana płynu nic nie dawała.
  6. Witam, mam problem podczas skrętu w prawą strone (nawet delikatne łuki) słychać takie delikatne stukanie, pykanie. Byłem dziś u mechaniora sprawdził mi zawieszenie i przeguby. Niby wszystko ok ale mówi, ze podejrzanie wygląda przegub wewnętrzny. Czy jest to możliwe że te objawy od tego przegubu??
  7. lukaszlw

    Problem z doładowaniem.

    No właśnie jazdy na emeryta nigdy nie było. Zawsze odpowiednio przegiągało sie te obroty z myślą właśnie o tej turbinie.
  8. lukaszlw

    Problem z doładowaniem.

    N75 sprawny bo podmieniałem. Tylko zastanawia mnie czemu w tym wężyku co idzie do gruchy prawie nie czuć podciśnienia. Bo na niektórych filmikach widziałem, ze sztanga chodzi nawet na wolnych obrotach. Zapieczone kierownice to może skutek tego że nie pracuje prawidłowo ten układ podciśnienia?
  9. lukaszlw

    Problem z doładowaniem.

    Witam, po 2 latach znów wrócił problem z wpadaniem w tryb awaryjny. Wtedy były zapieczone kierownice, teraz być może też ale mam pewną uwage. Po odpaleniu samochodu nie ruszą się wogóle sztanga cały czas jest opuszczona. Zastanawia mnie dlaczego po zdjęciu wężyka z gruszki nie czuć podciśnienia. Lekko zasysa np jak przyłoży się palca, ale chyba to powinno zdrowo "ciągnąć" żeby było w stanie unieść sztange? Podmianiałem zawór N75, bez rezultatu.
  10. No właśnie przeguby są dobre, bo już 2 "fachowców" dla pewności mi je sprawdzało. Może trzeba jechać do trzeciego Czy możliwe, że to magiel ?
  11. Witam! W moim b5 AFN podczas skrętu w lewą stronę słychać takie dość mocne chrobotnie. Zmieniłem pompę wspomagania ponieważ stara wyła, zmieniłem płyn i na początku było ok. Teraz znów jest po staremu. Na kierownicy czuć delikatne stukanie. Odgłos ten słuchać przy ostrzejszych skrętach np. na małych rondach, wjazdach w bramę itp. Miał ktoś taki przypadek ?
  12. Witam, mnie też dopadło. Tylko u mnie pedał twardy, nie da sie docisnąć do podłogi. W czym może być problem?
  13. tak wiec zadanie na sobote mam sprawdze mapa i wywale kata. radzicie żeby zostawić samą puche czy wewnątrz jej wspawać rure? Czy ktoś by wstawił foto gdzie ten mapsensor sie dokładnie znajduje i czym go czyścić. I kolejne moje pytanie czy czymś takim zrobie logi ?? http://allegro.pl/hit-vw-seat-audi-skoda-renault-interfejs-vag-kkl-i1963260468.html
  14. Panowie a jak powinna chodzić ta gruszka. bo jak czyściłem łopatki to jak ją sprawdzałem to musiałem użyć naprawdę dużej siły żeby doszła do końca . Może to ona jest przyczyną, gdyż stawia za duży opór i łopatki nie mogą zostać otwarte.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...