Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Tryb awaryjny


MARTiiii

Rekomendowane odpowiedzi

kurde widze ze ten tryb awaryjny to jakas plaga!!!w morde co sie dzieje :?: :roll: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde widze ze ten tryb awaryjny to jakas plaga!!!w morde co sie dzieje :?: :roll: :mrgreen:

taka wada fabryczna aut ... a czasami nieumiejetność jazdy wlascicieli ..... ;-)

czasami trzeba przedmuchac TDI-ika ... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro tym razem na Rzeszów i z powrotem to znowu go przegonie. Zobaczymy co będzie.

No bez przesady. Jak by chrzcili ultimate, Vpower to już w ogóle by była paranoja. To taka małe moje spostrzeżenie, że po zatankowaniu tego na BP silnik jak by lepiej zaczął chodzić ale to może być subiektywne wrażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apropos tematu, mój stary 1Z odcina przy 5100 a obecny AFN przy 5200.

basket .... nawet nowemu nabytkowi nie odpuscisz ... ;-)

Raz mi się wcisnęło tylko ... :twisted:

[ Dodano: 2006-06-13, 22:31 ]

kurde widze ze ten tryb awaryjny to jakas plaga!!!w morde co sie dzieje :?: :roll: :mrgreen:

taka wada fabryczna aut ... a czasami nieumiejetność jazdy wlascicieli ..... ;-)

czasami trzeba przedmuchac TDI-ika ... :twisted:

Przykazanie 3:

"Czcij turbine swą i szanuj albowiem po dłuższej jeździe studzić ją bedziesz a na zimnym silniku niech noga twa nie odważy się buta mocno wciskać. Ciskać zaś musisz ciepłego potwora, bo PSJ nie lubi twojego traktora. "

:twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej każdy na tym forum już doszedł do przykazań, ja jeszcze przd zakupem Tej Audicy ;). Wychodzi na to, że Szwajcar uprawiał PSJ na autostradzie.

niekoniecznie wystarczy ze autko dlugo postoi i tez moze łapnac żalizje w turbo :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi na to, że Szwajcar uprawiał PSJ na autostradzie.

moze to autko nigdy nie jezdzilo na autostradzie ... ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piz*owaty styl jazdy :twisted:

widac ze określenie Masters'a sie przyjeło .... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanko!!! Po takim załaczeniu trybu awaryjnego [ własnie dałem w pedał ostatnio ] jest koniecznosc podłaczenia pod VAG i usuniecia błędow Czy wszystko bedzie nadal Ok,spalanie itd. bo po ponownym uruchomieniu jakby wszystko wrocilo do normy :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ja... aleś odkopał ....

tryb awaryjny nie "włącza" się dlatego, że dałeś ostro w palnik.

Masz coś nie tak i potrzebna jest diagnoza komputerowa, tyle że to jest diagnoza, a nie naprawianie (usuwanie błędów).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to że auto na chwilę straciło moc ,było to jakieś 3 tyg. temu teraz znowu [testowalem ] jest w porzadku i jakby bylo dobrze to czy musze podłaczac VAG i coś w ogóle robić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w jakim celu chcesz podłączyć ? Żeby usunąc ewentualne błędy, które parę tygodni temu się pojawiły ? Nie, nie musisz.

Dziwi mnie za to, że martwisz się ewentualnymi błędami, które w niczym generalnie nie przeszkadzają, a nie interesujesz się diagnostyką. :mysli: Bo właśnie w takim celu należałoby podłączyć pod komputer.

Jesli jest wszystko ok, to po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów, błedy (większość) same znikną (jeśli oczywiście nie ma problemu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.

wczesniej pisaliscie ze wam lepiej idzie na 2 niz na 3! to u mnie zdziwienie bo mi do 80km/h idzie bardzo dobrze ale jak juz od 80 to wlancza sie w niej taki wariat... przegonilem ja ostatnio mialem ponad 200 i jeszcze chciala isc ale juz mi sie droga konczyla. ciekawe ile pojdzie?? :afro:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MorgothV8

Patrz na obrotomierz, raczej 4500 RPM nie ma bata żebyś przekroczył w dieslu pod obciążeniem na 5-tym biegu (nawet mniej niż 4500)

Zobacz jakie masz obroty przy np 90 km/h i sobie oblicz....

Generalnie będzie szedł do okolic takich obrotów przy których jest moc maks.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slawek88 patrz sie troche na daty wcześniejszych postów bo nie ma sensu odnawiania starych tematów takimi stwierdzeniami jak masz jakiś problem czy jakaś ważną uwagę to TAK ale takimi stwierdzeniami to nikomu nie pomożesz a tylko odnawiasz stare śmieci.

pozdro StoRK ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...