SoMeS Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 Witam Mam takie szybkie pytanko... :gwizdanie: Celuje w +/- 180 kucyków i ponad 400Nm obrotu w moim AFNie (może trochę więcej ) z tym że posiadam automatyczną przekładnię 4o biegową Jest możliwość wzmocnienia sprzęgła w tej skrzyni by nie ślizgało i wytrzymała taki moment? Jeżeli tak to co zrobić? Jeżeli nie to ile musiałbym liczyć na przekładkę na manualną 6tkę + dobre twarde sprzęgło? Na jaką w tym wypadku? itd..
swiezak84 Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 lepiej od razu poszukaj, manuala, albo w ogole kup inna a4 od razu ze skrzynia 6 i seryjnie mocniejszym dieslem, bo skrzynia dmx przy 400Nm sie zetrze na proszek
SoMeS Opublikowano 9 Września 2009 Autor Opublikowano 9 Września 2009 jeżeli będzie możliwość (dlatego o nią pytam) to chciałbym utwardzić sprzęgło i przygotować ją tak by wytrzymała chociaż 160km i 360-380 nm jeżeli się nie da z czasem zapewne będzie przekładka :gwizdanie: no więc jak to jest?
swiezak84 Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 nie chodzi o samo sprzeglo hydrokinetyczne ale o mase rzeczy w srodku skrzyni: sprzegielka, tarczki, konwertor - to sie rozsypie niestety i to dosyc szybko. poza tym jak czipujesz silnik a masz automat to nie dostroisz go na hamowni, musi byc "na ulicy" co komplikuje sprawe. lepiej poszukac innej a4 na baze do wirusowania bo ani skrzynia, ani afn na dluzsza mete nie pociagna takiej mocy jaka bys chcial
SoMeS Opublikowano 10 Września 2009 Autor Opublikowano 10 Września 2009 a jak by tak tiptronic'a wrzucić ta skrzynia była już pod znacznie większe moce tylko teraz jak tu dobrać który byłby dobry?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się